Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fick ett sms av Kronofogden idag, en påminnelse om att december är en betalningsfri månad och att jag inte ska betala något på skuldsaneringen. Blev lite rörd på något vis, även om jag fattar att jag inte är unik på något sätt, så känns det så empatiskt.
Fick mitt igår.
Blir lika full i skratt varje gång, inte så stor risk att man glömmer det. -:)
måste va skön känsla om man har pysslat med lån och allt gått åt helvetet sen få en sanering sen lära sig leva på så lite. Sen få behålla ännu mer i december? Kan tänkta mig att det känns som 10 gånger mer än vad det är
Oavsett summa? Med tanke på att man lär ju inse värdet av pengar mer när
Man är i en sanering?
Eller har jag fel?

lite nyfiken ba om det inte är för personligt :) men vad har ni tänkt unna er? Blir det julklappar? Spara? Eller blir det köpa nått man sett fram emot?

måste va skön känsla om man har pysslat med lån och allt gått åt helvetet sen få en sanering sen lära sig leva på så lite. Sen få behålla ännu mer i december? Kan tänkta mig att det känns som 10 gånger mer än vad det är
Man är i en sanering?
Eller har jag fel?

lite nyfiken ba om det inte är för personligt :) men vad har ni tänkt unna er? Blir det julklappar? Spara? Eller blir det köpa nått man sett fram emot?
Jag var inte skuldsatt mer än några månader före min sanering men hade annan huvudvärk och ångest (kursad företagare i en av covids mest drabbade bransch) men klart det är skönt att veta att jag kommer ut på andra sidan, sen.
För min del är det bara 1200:- extra, så det blir julklappar till mina barn för hela slanten :D

Hur betalar man in trängselskatt? Faktureras den? Ser som inloggad på transportstyrelsen att jag passerat och blivit registrerad men förstår inte om de fakturerar eller ej?

Jag var inte skuldsatt mer än några månader före min sanering men hade annan huvudvärk och ångest (kursad företagare i en av covids mest drabbade bransch) men klart det är skönt att veta att jag kommer ut på andra sidan, sen.
För min del är det bara 1200:- extra, så det blir julklappar till mina barn för hela slanten :D
Fint endå skönt att kunna
Köpa till barnen det är
Ju det viktigaste! ❤️

Hur betalar man in trängselskatt? Faktureras den? Ser som inloggad på transportstyrelsen att jag passerat och blivit registrerad men förstår inte om de fakturerar eller ej?

Sist jag betalade det så fick man hem en faktura.

Du får en avi om du inte har meddelat autogiro eller e-faktura. Var noga med att betala i tid så att du inte behöver betala tilläggsavgiften på 500;- !! TS är stenhårda!

Man är i en sanering?
Eller har jag fel?

Det är absolut sant och jag känner mig verkligen ödmjuk över att få denna chansen.
Jag ska spara 15000 kr. Jag behöver några möbler till min nya lägenhet så det ska jag unna mig samt köpa julklappar.

Någon som vet hur långt tillbaka aktörer kollar transaktioner när man verifierar konto? Allmänt nyfiken :)

Har känt mig lite stressa och pressad inför julen som vanligt. Eftersom jag aldrig haft råd att köpa julklappar till mina syskonbarn på typ 10 år.
Detta är första året jag kan minnas att jag faktiskt kan köpa julklappar till alla , utan att jag inte har råd att äta i januari sen.
Det blir inga stora grejer, men grejen att moster kan jag komma julklappar känns väldigt fint liksom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp