Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Allt pekar på att de är mestadels antivaccare som insjuknar eller är spridare om jag förstått det hela rätt.

Kanske dax för lite kolonier dit de kan åka och vara vaccinfria... (tog i lite nu men blir rätt irriterad över det här (självklart om man inte får eller kan ta är det undantag.))
Kan komma på någon stad som kan upplåtas till det

Allt pekar på att de är mestadels antivaccare som insjuknar eller är spridare om jag förstått det hela rätt.

Kanske dax för lite kolonier dit de kan åka och vara vaccinfria... (tog i lite nu men blir rätt irriterad över det här (självklart om man inte får eller kan ta är det undantag.))
Sprids mkt bland barn också och de är fortf ovaccinerade. Men när det kommer till vuxna som är fullproppade med konspirationsteorier så håller jag med dig.

Kanske en ö vore bäst, och alla som vill åka till fastlandet måste uppvisa covidpass .
Kanske. Det finns ju väl många städer intex Småland, vi kanske kan vara överens om att upplåta Växjö till ändamålet? Aldrig haft så mycket övers för Växjö

Under en lång tid har Tele2 varit väldigt behjälpliga med att flytta fram förfallodatum med 2-3 veckor. Nu säger de att de bara kan göra det en gång under en 3-månaders period. Har en faktura som förföll slutet av oktober, kommer betala den på måndag. Ringde för att meddela att jag betalar på mån och kan skicka kopia. Det hjälpte inte, på tisdag stänger de ner abonnemanget. De sa att jag fick ringa på tisdag och be de öppna upp. Kundtjänstperson nr 1 sa att det absolut inte finns ngt de kunde göra. Man har lärt sig fr Gothia att om man inte är nöjd med svaret så ringer man en stund senare. Kundtjänstperson nr 2 tipsade att om jag betalar via appen så registreras betalningen samma sekund den görs så att abonnemanget inte kommer att stängas. Tack och bock!

Någon som har ett bra filmtips till kvällen? :) Sugen på äventyr och spänning.
Jungle Cruise? Nån som sett den?

Nån som sparar på ISK-konto? Den årliga schablonskatten som man betalar. Syns den som överskott eller underskott i deklarationen? Har så dålig koll på sånt.

Nån som sparar på ISK-konto? Den årliga schablonskatten som man betalar. Syns den som överskott eller underskott i deklarationen? Har så dålig koll på sånt.

Det är ett överskott, men det är väl schabloninkomsten som syns, inte själva skatten.. tror jag.

Är Schabloninkomsten det man går plus? Säg jag petar in 10 tusen på ett isk och dom blir 15 tusen. Är det 5000 som syns som överskott då? Kan det verkligen vara så? Då ser ju varenda kotte hur ens sparande går..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp