Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hahahaha. Why do I even ask...

Har 7 iskalla Krusovice i kylen. Fint är det. När man blir tvingad se idol en fredagskväll görs det bäst i lite berusat stadie.
Vilken tjeckisk öl är egentligen bäst? Då man ju också är ute efter den riktiga pilsnern med lite kraft och beska i.

Vilken tjeckisk öl är egentligen bäst? Då man ju också är ute efter den riktiga pilsnern med lite kraft och beska i.

Jag tycker att Pilsner Urquell är godast på fat. Zubr på flaska och Krusovice på burk.

Zubr är den enda jag inte provat. Har dock inte hittat någon favorit än. Är less på IPA och har gått tillbaka till pilsner.

Tycker också att Pilsner är trevligare än IPA.

Zubr är den enda jag inte provat. Har dock inte hittat någon favorit än. Är less på IPA och har gått tillbaka till pilsner.
Precis samma här, har kört mycket IPA under några år men tappade sugen helt för ett tag sen och gick över till pilsner igen :)

Hahahaha. Why do I even ask...

Har 7 iskalla Krusovice i kylen. Fint är det. När man blir tvingad se idol en fredagskväll görs det bäst i lite berusat stadie.
jobbar på kvällens fredagsfinal :)

Jag bor idag på en hyresrätt och lever med utmätning och ska ansöka om skuldsanering i framtiden. Nu har jag fått möjlighet att flytta till en vän som har köpt en bostadsrätt och vill dela sin bostad med mig där jag ska betala en viss summa varje månad som hyra. Nu till min fråga, hur blir det med kronofogden? Kommer dem bara att lita på mig om vad jag betalar för hyra eftersom det finns ju ingen juridisk kontrakt som bevisar mitt påstående. Värt att tillägga är att med detta flytt kommer jag betala 1000kr mindre i hyra än vad jag gör idag.
@Lasseman kan du vara snäll och svara vad gäller i dessa situationer? Tacksam på förhand!

Jag bor idag på en hyresrätt och lever med utmätning och ska ansöka om skuldsanering i framtiden. Nu har jag fått möjlighet att flytta till en vän som har köpt en bostadsrätt och vill dela sin bostad med mig där jag ska betala en viss summa varje månad som hyra. Nu till min fråga, hur blir det med kronofogden? Kommer dem bara att lita på mig om vad jag betalar för hyra eftersom det finns ju ingen juridisk kontrakt som bevisar mitt påstående. Värt att tillägga är att med detta flytt kommer jag betala 1000kr mindre i hyra än vad jag gör idag.
@Lasseman kan du vara snäll och svara vad gäller i dessa situationer? Tacksam på förhand!

I de flesta fall är det nog inget konstigt. Möjligen kan du bedömas som sambo

Tips! Väldigt bra verktyg om ni ska räkna ut eran ränta nu och om det lönar sig samla allt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp