Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har hockey inbokat i december, ej tagit vaccin. Om man tar en spruta före giltas inte?

Jag brukar med gå på hockey men jag är vaccinerad, det känns ju som att man borde kunna gå om man till exempel har ett negativt covid-bevis?

Det blir väl lite så att de som vägrar vaccin (utan giltiga skäl) har gjort sitt (lite egoistiska) val och de val vi gör följs av konsekvenser.
Jag är också fullt vaccinerad. Klandrar inte de som inte vill men ser inte problemet att det i så fall blir konsekvenser.

Jag har hockey inbokat i december, ej tagit vaccin. Om man tar en spruta före giltas inte?
Det eventet jag jobbade på i höstas där arrangören krävde vaccinpass funkade som sa att antingen måste man visa ett covidpass eller ett negativt coronatest som inte är äldre än 48 timmar.
Har inte hört ngt än om vad som kommer gälla för hockeyn.

Är det 3 veckor mellan dos 1 o 2? Hinner om man tar imorn eller på fredag före den 11:e. Är det bara att ta drop in vaccin?

Men folk som inte kan ta det? Gravida? Ska folk som lider utav sviterna av Svininfluensan-vaccinet också nu åter igen straffas av samhället?

Dessutom. Som som vaccinerades i februari. Deras skydd är nu i princip borta. Dessa smittar ju mer än personer som hade covid för en månad sedan.

Det eventet jag jobbade på i höstas där arrangören krävde vaccinpass funkade som sa att antingen måste man visa ett covidpass eller ett negativt coronatest som inte är äldre än 48 timmar.
Har inte hört ngt än om vad som kommer gälla för hockeyn.

Det tycker jag hade varit fair.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp