Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

"Den beräknade väntetiden uppgår till mer än 25 minuter!"

Gissa vilket inkassobolag som har den väntetiden!

Men problemet är att det spelar ingen roll hur mycket Lärare och Sjukvården får i lönelyft - dom tycker ändå det är för lite. Så har det varit senaste 20 åren och så kommer det alltid att vara.

Min granne är lärare i 7 till årsklass 9 i en skola i Malmö, han har en månadslön på 49.000 (!!!) det är ju för fan helt sinnessjukt. Ett pålägg för att han är förstalärare + ett pålägg för att han jobbar på en utsatt skola.

49.000 Och märkväl, han är ledig varenda helg + sommarlov + jullov + höstlov eller sportlov. Otroligt soft tycker jag. Ändå tycker han att dom borde ha ännu högre löner...
Skulle du vilja ha hans jobb är frågan?

Jag svarar på frågor, ibland innebär det att man inte får det svar man önskar, du var ett tydligt sånt exempel i maj-juni ungefär. Den gången var det andra som tyckte du var barnslig men det var säkert fel då också.

Jag får anmäla mig till en kurs för argumentation då kanske, vi kanske blir kurskamrater där, kan bli roligt.
Att lämna ett oönskat svar är inte något konstigt eller fel, det är sättet man levererar svaret på som oftast är problemet och som faktiskt kan vara rätt elakt.
Jag är på forumet för att jag, liksom många andra här, är på en otroligt ångestfylld och outforskad plats i livet, och att då mötas av cynism och härskarteknik är inte särskilt roligt. Så enkelt är det. Nu tycker jag vi avslutar detta trams.

Att lämna ett oönskat svar är inte något konstigt eller fel, det är sättet man levererar svaret på som oftast är problemet och som faktiskt kan vara rätt elakt.
Jag är på forumet för att jag, liksom många andra här, är på en otroligt ångestfylld och outforskad plats i livet, och att då mötas av cynism och härskarteknik är inte särskilt roligt. Så enkelt är det. Nu tycker jag vi avslutar detta trams.
Ja gör gärna det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp