Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sellpy är ett ställe att undvika i största mån. Kolla in Scamofsellpy på instagram, deras anställda vittnar om hur chefer bara ser poäng medan de anställda jobbar ihjäl sig och säljer trasiga saker till överpriser och i stortsett kastar mycket som är bra. Bara kolla många av deras dåliga omdömen på Tradera där många får fel saker, saker är trasiga eller har stora fläckar osv.
Skulle aldrig handla / sälja där eter va jag sett på instagram!
Så är det säkert men då kan vi ju lägga till både blocket, tradera, amazon. Allt handlar om att tjäna pengar. Jag tror inte dom anställda på HM osv är så jäkla nöjda heller. Och vilka gör kläderna? Sånt där kan man dra hur långt som helst. Oh well

Så är det säkert men då kan vi ju lägga till både blocket, tradera, amazon. Allt handlar om att tjäna pengar. Jag tror inte dom anställda på HM osv är så jäkla nöjda heller. Och vilka gör kläderna? Sånt där kan man dra hur långt som helst. Oh well
Absolut, självklart så är det. Men om man vill få så mkt som möjligt för sina prylar är inte sellpy ett ställe att vända sig till. Då de som sagt typ kastar det som är vettigt och är värt pengarna och säljer trasiga saker.. skulle ts i fråga skicka in saker för 1000kr skulle hen få ut Max 100kr av dom. Då är de bättre man säljer själv :)

skulle ts i fråga skicka in saker för 1000kr skulle hen få ut Max 100kr av dom. Då är de bättre man säljer själv :)

Om man inte orkar lägga ut plagg för plagg själv och hålla på och packa och posta paket och därför funderar på att slänga sakerna så låter ju 100 kr som en vinst i sammanhanget.

Om man inte orkar lägga ut plagg för plagg själv och hålla på och packa och posta paket och därför funderar på att slänga sakerna så låter ju 100 kr som en vinst i sammanhanget.
Absolut, de beror ju på hur man själv väljer att göra! :) men tror inte ts ville slänga sakerna om de fanns pengar att få in på de! :)

Absolut, självklart så är det. Men om man vill få så mkt som möjligt för sina prylar är inte sellpy ett ställe att vända sig till. Då de som sagt typ kastar det som är vettigt och är värt pengarna och säljer trasiga saker.. skulle ts i fråga skicka in saker för 1000kr skulle hen få ut Max 100kr av dom. Då är de bättre man säljer själv :)
Jag fattar vad du menar.

Jag har använt det själv och då funkade det ok. Orkar man inte bry sig så är det bättre än att slänga. Har man all tid i världen lägger man naturligtvis ut plagg för plagg och då är väl Facebook marketplace helt ok?

Jag fattar vad du menar.

Jag har använt det själv och då funkade det ok. Orkar man inte bry sig så är det bättre än att slänga. Har man all tid i världen lägger man naturligtvis ut plagg för plagg och då är väl Facebook marketplace helt ok?
Facebook är alltid ett bra ställe och sälja saker på :D

Ni som säljer prylar vilka sidor använder ni er av? Jag har väl mest kläder som jag vill göra mig av med. Oanvänt inte de dyraste märkeskläderna men inte heller HM kvalitet utan där i mellan. Ofta sitter prislappen till och med kvar tänker att det borde finnas pengar att hämta någonstans jag använder det ju inte och synd att kasta. Det är sådant man shoppat för flera år sedan när man mått piss men endast provat i butik.

Tradera tycker jag är bra.
Smidigt som attan att boka frakt via Tradera också efter försäljning. Så kan du bara kliva ner och lämna in det hos ditt postombud.

Sellpy är ett skämt jag testade det och kommer aldrig använda det igen. Självklart läste inte jag så noga innan så det var fel av mig och sen kunde man såklart fått tillbaka grejer om man ångrat sig men orkade inte.

för det första tog det över 3 månader innan dem sortera påsen.
Sen sortera dem bort 3/4 delar av kläderna som dem skrev var för slitna och för lite värde för att sälja.
Var inget som var slitet eller hade fläckar så det stämmer inte.
För lågt värde fanns det en del utav dock säkert.

sen ger det typ inga pengar så bättre att sälja själv som nån skrev.

Ett exempel.
Pop tröja såldes för 35 kr.
Kommissions avgift 21 kr
Din del 14 kr
Annons kostnad 10 kr
Utbetalt 4 kr

Imorgon lämnar vi tråkiga januari bakom oss!!!

Nu känns det som att våren står bakom hörnet, fint värre! Nu ska vi bara få ännu bättre ordning på våra ekonomier och lämna pandemin bakom oss :D!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp