Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Imorgon lämnar vi tråkiga januari bakom oss!!!

Nu känns det som att våren står bakom hörnet, fint värre! Nu ska vi bara få ännu bättre ordning på våra ekonomier och lämna pandemin bakom oss :D!

ja sen kan februari få gå fort också tycker jag. Skrev ett prov för att bli auktoriserad revisor i januari och första veckan i mars kommer svaret. Går på nålar och kan inte tänka på annat haha.

ja sen kan februari få gå fort också tycker jag. Skrev ett prov för att bli auktoriserad revisor i januari och första veckan i mars kommer svaret. Går på nålar och kan inte tänka på annat haha.

Vad kul! Spännande. Håller tummarna att det går vägen för dig, och det gör det säkert! :) :vinnare:
Du kan gå runt och tänka på vad du ska äta till segermiddag när du fått resultatet av att ha klarat provet! ;)

Vad kul! Spännande. Håller tummarna att det går vägen för dig, och det gör det säkert! :) :vinnare:
Du kan gå runt och tänka på vad du ska äta till segermiddag när du fått resultatet av att ha klarat provet! ;)

haha mm planen är att dyka upp på kontoret med ohemula mängder champagne utan att säga något innan haha. Hoppas det gick vägen :) ska nog ta med maken ut och äta indiskt isf så gott

haha mm planen är att dyka upp på kontoret med ohemula mängder champagne utan att säga något innan haha. Hoppas det gick vägen :) ska nog ta med maken ut och äta indiskt isf så gott

Låter som en kanonplan! :)
Tycker jag du ska beställa dig en Windaloo (eller hur det stavas) haha! :) :fire::fire::fire:

Kommer att gå grymt!

Extremt få israeler som fått vaccin utvecklar covid-19
Endast 0,04 procent av de som fått dubbla doser av Pfizers och Biontechs coronavaccin har efter en vecka utvecklat covid-19, rapporterar Times of Israel med hänvisning till siffror från landets hälsomyndighet.

Av totalt 715 425 vaccinerade har endast 317 personer konstaterats ha virusinfektionen.

Vaccinet verkar verkligen fungera. Fan va skönt!

Endast 0,04 procent av de som fått dubbla doser av Pfizers och Biontechs coronavaccin har efter en vecka utvecklat covid-19, rapporterar Times of Israel med hänvisning till siffror från landets hälsomyndighet.

Av totalt 715 425 vaccinerade har endast 317 personer konstaterats ha virusinfektionen.

ja verkligen håller tummarna att saker blir mer normala snart

Vi har klarat flera pandemier, två världskrig och massa annat! Detta är piece of cake.

Noterar att det är knappa 200 personer på Intensiven just nu....Var som mest flera hundra.

Så vi är verkligen snart förbi det!

Vi har klarat flera pandemier, två världskrig och massa annat! Detta är piece of cake.

Noterar att det är knappa 200 personer på Intensiven just nu....Var som mest flera hundra.

Så vi är verkligen snart förbi det!

jo men det är ju lättare att se det så med saker bakom sig inte mitt i det haha. Det är en parantes i historien och kanske i långa loppet i vårat liv men jag tycker det är motigt just nu. Skönt att det går neråt nu, men har ju hänt en gång tidigare med... så hoppas vi hinner vaccinera och skapa follow up vaccin som möter mutationer innan tredje vågen kommer instormande. Verkar inte gå så fort med vaccineringen dessvärre. Men i sak håller jag väl med dig är bara trött på detta nu.

Man måste ju se på det i relation till hur många som inte vaccinerats som insjuknat under samma tidsperiod. Helst matchade mot ålder, kön och sjukdomshistoria.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp