Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

I synnerhet eftersom att föräldrar ifrån kulturen (MENA) som står för 90% av alla dödskjutningar/våldtäkter ofta håller ihop. Inte skiljer sig och värdesätter familj samt heder..

Det handlar om värderingar. En familj med sunda värderingar släpper inte ut sina tonåringar i gäng på gatan oavsett om man är två föräldrar i hemmet.

Ni som säljer prylar vilka sidor använder ni er av? Jag har väl mest kläder som jag vill göra mig av med. Oanvänt inte de dyraste märkeskläderna men inte heller HM kvalitet utan där i mellan. Ofta sitter prislappen till och med kvar tänker att det borde finnas pengar att hämta någonstans jag använder det ju inte och synd att kasta. Det är sådant man shoppat för flera år sedan när man mått piss men endast provat i butik.

Tradera och Blocket!

Ni som säljer prylar vilka sidor använder ni er av? Jag har väl mest kläder som jag vill göra mig av med. Oanvänt inte de dyraste märkeskläderna men inte heller HM kvalitet utan där i mellan. Ofta sitter prislappen till och med kvar tänker att det borde finnas pengar att hämta någonstans jag använder det ju inte och synd att kasta. Det är sådant man shoppat för flera år sedan när man mått piss men endast provat i butik.
Rekommenderar och göra klädpaket på tradera. Med lagom ”lågt” utropspris så folk gärna budar :)

Jisses, varför har du inte gjort detta innan det är så skönt att sälja och få in pengar på det viset.
Tack vare Tradera så har jag gått runt och jag har inte saknat något jag sålt.

Jisses, varför har du inte gjort detta innan det är så skönt att sälja och få in pengar på det viset.
Tack vare Tradera så har jag gått runt och jag har inte saknat något jag sålt.

Jag har haft plagg upplagda på Shpock och tidigare prylar på tradera så jo jag har gjort det förut men tycker att det går väldigt segt med att sälja har inte hänt något på mer än en månad nu. Vissa verkar ju kunna sälja nästan vad som helst.

Sellpy kan inte vara nåt eller?

Sellpy kan inte vara nåt eller?
Sellpy är ett ställe att undvika i största mån. Kolla in Scamofsellpy på instagram, deras anställda vittnar om hur chefer bara ser poäng medan de anställda jobbar ihjäl sig och säljer trasiga saker till överpriser och i stortsett kastar mycket som är bra. Bara kolla många av deras dåliga omdömen på Tradera där många får fel saker, saker är trasiga eller har stora fläckar osv.
Skulle aldrig handla / sälja där eter va jag sett på instagram!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp