Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Antagligen en till förvirrad ung man som ville testa att döda. Vi har ju haft några sådana.

Säkert men det som är sjukt i det här fallet är snarare faktumet att han mördar ett barn och en tant med 40 knivhugg för att sedan återgå till någon form utav Svenssonliv utav att dömas för fler brott eller ens dra på sig betalningsanmärkningar. Ordnat liv liksom. Ofta får dom ju för sig att leva ut dessa fantasier igen.

GW har ju sagt att han skulle ge en miljon till den som löser det här brottet. Eller tipsar.

Om ni inte lyssnat på Dan Hörnings podd om Palmemordet så kan jag rekommendera den. Har själv lyssnat på samtliga avsnitt. Lite ojämn kvalitet men hyfsat hög ändå. En del intressanta gäster.

Tror det lutar åt Skandiamannen alt. Sydafrika men oavsett vilket blir det spännande att höra.

God natt!

Jahapp...

Stickan Engström.

Gårdagens presskonferens var århundradets antiklimax. Känns som om man gav upp och snickrade ihop en teori som så många som möjligt skulle köpa. Problemet är att samma teori har florerat i fem år på Flashback och redan motbevisats hundra gånger.

Gårdagens presskonferens var århundradets antiklimax. Känns som om man gav upp och snickrade ihop en teori som så många som möjligt skulle köpa. Problemet är att samma teori har florerat i fem år på Flashback och redan motbevisats hundra gånger.
Håller med att det var antiklimax, men teorier som förekommit på Flashback och att detta blivit motbevisat utan att ha tillgång till allt utredningsresultat ger jag inte ett skvatt för. Är själv idog samlare av allehanda konspirationsteorier i alla möjliga ämnen, men jag ser det mest som intressant/kuriosa och som lite underhållning.

"Vi har fortfarande ett mycket allvarligt läge i landet med personer som tas in för iva varje dag"/Fhm

Tre personer på bussen som hostade och hostade idag. Flyttade på mig men samtidigt så blir jag irriterad över den totala avsaknaden av respekt mot de andra. En av de som hostade mest var en tant 70+. Vet folk med sig att de hostar och andra blir oroliga så kan man åtminstone sätta på sig en mask.
Nu när värmen kom så är det mer folk på bussarna, helt klart! Igår och idag har det varit så gott som fullsatt. Jag kan bara åka buss till jobbet.

"Vi har fortfarande ett mycket allvarligt läge i landet med personer som tas in för iva varje dag"/Fhm

Tre personer på bussen som hostade och hostade idag. Flyttade på mig men samtidigt så blir jag irriterad över den totala avsaknaden av respekt mot de andra. En av de som hostade mest var en tant 70+. Vet folk med sig att de hostar och andra blir oroliga så kan man åtminstone sätta på sig en mask.
Nu när värmen kom så är det mer folk på bussarna, helt klart! Igår och idag har det varit så gott som fullsatt. Jag kan bara åka buss till jobbet.
Ja det är ingen lätt problematik, vet att många får hosta av exempelvis blodtrycksmedicin. Själv hostar jag mycket, framförallt i torra miljöer efter åratals användning av astmamedicin, vilket har skadat halsen invärtes och bl a gjort mej lite hesare. Jag skulle hosta ännu mer av ansiktsmask (har provat), kanske sitter det i psyket vad vet jag, men resultatet blir detsamma. Som tur är behöver jag inte åka kollektivt utan jag promenerar eller kör bil (om det är utanför Göteborg). Jag försöker också visa hänsyn, även utomhus, genom att hosta i armvecket eller i pappersnäsduk och vända bort huvudet från folk och hålla rejält avstånd.

Ja det är ingen lätt problematik, vet att många får hosta av exempelvis blodtrycksmedicin. Själv hostar jag mycket, framförallt i torra miljöer efter åratals användning av astmamedicin, vilket har skadat halsen invärtes och bl a gjort mej lite hesare. Jag skulle hosta ännu mer av ansiktsmask (har provat), kanske sitter det i psyket vad vet jag, men resultatet blir detsamma. Som tur är behöver jag inte åka kollektivt utan jag promenerar eller kör bil (om det är utanför Göteborg). Jag försöker också visa hänsyn, även utomhus, genom att hosta i armvecket eller i pappersnäsduk och vända bort huvudet från folk och hålla rejält avstånd.
Har också astma. Man hostar olika när man t ex satt i halsen eller är sjuk eller hostar av torr luft. Just idag kändes hostan på de tre på bussen som när sjuka människor hostar, förkylningshosta, slemhosta. Nu har jag hört att om man har covid-19 så är en av symptomen torrhosta men är man förkyld med slemhosta så kan man inte vara säker på att man inte är smittad.

Behöver bara skriva av mig.. allt går så segt och långsamt när det inte finns så mkt att göra för att förbättra ens situation! Får lön, betalar allt jag kan, väntar på nästa UC-uppdatering och hoppas på förbättring, får lön, betalar.. väntar på UC. Känns som jag missar massa veckor i livet för att jag bara sitter och väntar på den 20e och på lönen. =/

Behöver bara skriva av mig.. allt går så segt och långsamt när det inte finns så mkt att göra för att förbättra ens situation! Får lön, betalar allt jag kan, väntar på nästa UC-uppdatering och hoppas på förbättring, får lön, betalar.. väntar på UC. Känns som jag missar massa veckor i livet för att jag bara sitter och väntar på den 20e och på lönen. =/

Känner verkligen igen mig. Är så rädd att inte njuta av livet däremellan fullt ut och kommer ångra det sen :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp