Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hasse Holmar?

Vem tror du GM är? Skandiamannen? Hinsehäxan? Lisbeth? Kurdspåret? Ryssarna?

Alternativ 1: Har väll hyfsat klart för mig att det är Sydafrika spåret/SÄPO som gäller. (Stay Behind rörelsen)

• Craig Williamson planerade mordet av O.P för Sydafrika med hjälp av någon av nedan herrar inom SÄPO.

• Hans Holmer eller Ebbe Carlsson inom SÄPO hade bevakning på OP. (Under längre tid)

• C.G Östling - Övervakade O.P hela denna kväll på order av Hans Holmer eller Ebbe Carlsson. Med anledning av att han inte hade livvakter.
  • GM 1 - Anti Avsan får order av C.G Östling att genomföra mordet. Men ses av 3 vittnen några minuter innan och byts ut mot reservskytt GM 2: X som genomför mordet på order av C.G Östling.
Alternativ 2: Den andra teorin jag har är att Christer Petterssons ”dubbelgångare” - Christer Andersson är GM. Finns j*vligt skumma saker med denna man och palmeutredningen. Och då har alternativ 1 troligtvis inget med detta att göra.

Senast ändrad:
09.30 Vet vi. Spännande värre.

För egen del är jag mer glad över att dubbelmordet i Linköping löser sig. Mest för att jag dels följde fallet mer och dels för att det är närmare i tid OCH framförallt för att jag tror att här har vi 10000% korrekt GM (erkände dessutom idag). Med Palmemordet så kommer jag nog vara osäker efter imorgon också :D

Jag tror att det är Skandiamannen eller Christer Pettersson som kommer anges som skyldig.
Det tråkiga med det är att det är enkelt att stänga caset då båda är döda sen länge.
Det stora felet begicks av polisen redan från första minut och fortsatte i många år.

Finns gott om poliser som borde söka sig till nya yrken. Se bara på poliserna i Halmstad som skrivit av flera mord som olycka, däribland en 16-åring som hittades död i en bäck. Skandal att dessa poliser får fortsätta som om det vore vilket lite skitmisstag som helst.

09.30 Vet vi. Spännande värre.

För egen del är jag mer glad över att dubbelmordet i Linköping löser sig. Mest för att jag dels följde fallet mer och dels för att det är närmare i tid OCH framförallt för att jag tror att här har vi 10000% korrekt GM (erkände dessutom idag). Med Palmemordet så kommer jag nog vara osäker efter imorgon också :D
Nu hopas jag på att det verkligen är rätt person de fått i Linköpingsmordet. Vore skönt att få det uppklarat men även få reda på varför? Känns som ett av de mest meningslösa morden nånsin.

Nu hopas jag på att det verkligen är rätt person de fått i Linköpingsmordet. Vore skönt att få det uppklarat men även få reda på varför? Känns som ett av de mest meningslösa morden nånsin.

Antagligen en till förvirrad ung man som ville testa att döda. Vi har ju haft några sådana.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp