- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Jag kan bara råda dig att be din vårdcentral skriva en remiss till psykodynamisk lång. Gå hos någon där vårdgarantin gäller så betalar du bara upp till 1200 kr och sen är det fritt. Jag har gått 25 gånger och har nu påbörjat 25 nya.Tråkigt att höra att du känner igen dig! Ja jag går mycket på det yttre och på sexuell attraktion. Jag har en speciell smak vad gäller män. Jag var tillsammans med en man jag inte var attraherad av en gång och han var väl egentligen den som behandlade mig bäst men attraktion är superviktigt och därför fortsätter jag springa efter samma typer av karlar tyvärr. Vi har haft en mycket kort relation så han hann väl aldrig behandla mig illa egentligen det var bara det faktumet att han ljög om allt. Den man jag hade en relation med innan var aggressiv, kränkande och någon vecka från att slå mig eller värre. Fick inga sådana här vibbar från denna man.
Jag kommer aldrig älska mig själv. Det är något jag kommit underfund med.. Har undrat om det är så att jag har så dålig karma att allt kommer tillbaka till mig gång på gång. Har inte haft ett hyfsat bra år sedan 2013.
Det är enda vägen till att älska sig själv och få insikt i vad som ligger till grund för att man inte älskar sig själv och tillåter sig själv att leva destruktivt.

Det är en annan form av läkare som skrivit ut min andra tabletter eftersom att min depression delvis är hormonell och orsakad av PCO.
Flera dagar i skog och mark med fiske väntar för mig, håller på att fylla frysen, några per dag med fiskekort. Tips till er som vill spara. Fisksoppa, paj med äggstanning osv. inte bara grilla.