Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tråkigt att höra att du känner igen dig! Ja jag går mycket på det yttre och på sexuell attraktion. Jag har en speciell smak vad gäller män. Jag var tillsammans med en man jag inte var attraherad av en gång och han var väl egentligen den som behandlade mig bäst men attraktion är superviktigt och därför fortsätter jag springa efter samma typer av karlar tyvärr. Vi har haft en mycket kort relation så han hann väl aldrig behandla mig illa egentligen det var bara det faktumet att han ljög om allt. Den man jag hade en relation med innan var aggressiv, kränkande och någon vecka från att slå mig eller värre. Fick inga sådana här vibbar från denna man.
Jag kommer aldrig älska mig själv. Det är något jag kommit underfund med.. Har undrat om det är så att jag har så dålig karma att allt kommer tillbaka till mig gång på gång. Har inte haft ett hyfsat bra år sedan 2013.
Jag kan bara råda dig att be din vårdcentral skriva en remiss till psykodynamisk lång. Gå hos någon där vårdgarantin gäller så betalar du bara upp till 1200 kr och sen är det fritt. Jag har gått 25 gånger och har nu påbörjat 25 nya.
Det är enda vägen till att älska sig själv och få insikt i vad som ligger till grund för att man inte älskar sig själv och tillåter sig själv att leva destruktivt.

Bra att du får stöd av dina vänner, det betyder massor! Hoppas du mår bättre snart. <3<3<3<3<3
Det är också bra att du fortsätter jobba, det skingrar tankarna lite.
Allt kommer att bli bra till slut, och är det inte bra så är det inte slutet :)

Tack så mycket <3<3 Ja vännerna och katterna är det bästa stödet just nu.

Jag jobbar för att jag måste, det är inte alls professionellt av mig att låta privata saker komma i mellan. Jobb och privatliv är två helt olika saker. Kommer bli bra till slut tror jag med. Har körkort och annat trevlig på G så försöker fokusera på det.

Jag kommer aldrig älska mig själv. Det är något jag kommit underfund med.. Har undrat om det är så att jag har så dålig karma att allt kommer tillbaka till mig gång på gång. Har inte haft ett hyfsat bra år sedan 2013.

Åh vad jag hoppas att du har fel!! Eller jag tror det starkt, att du har. Det är inte ovanligt att det tar tid det här med kärleksrelationer tills det blir mer stabilt. Man tvivlar och lider. Svartsjuka, osäkerhet, låg självkänsla försvårar det hela. Det blir bättre med åren. Men du måste jobba på att kunna se ditt eget värde, tycka om dig själv. Finns många bra hjälp till själv hjälp böcker. Lästa massa sådana när jag var i din ålder. Nu behöver jag inte sån läsning men det har varit en resa.

Jag kan bara råda dig att be din vårdcentral skriva en remiss till psykodynamisk lång. Gå hos någon där vårdgarantin gäller så betalar du bara upp till 1200 kr och sen är det fritt. Jag har gått 25 gånger och har nu påbörjat 25 nya.
Det är enda vägen till att älska sig själv och få insikt i vad som ligger till grund för att man inte älskar sig själv och tillåter sig själv att leva destruktivt.

Ska kolla på det. Tack för tipset! <3:folded: Det är en annan form av läkare som skrivit ut min andra tabletter eftersom att min depression delvis är hormonell och orsakad av PCO.

Åh vad jag hoppas att du har fel!! Eller jag tror det starkt, att du har. Det är inte ovanligt att det tar tid det här med kärleksrelationer tills det blir mer stabilt. Man tvivlar och lider. Svartsjuka, osäkerhet, låg självkänsla försvårar det hela. Det blir bättre med åren. Men du måste jobba på att kunna se ditt eget värde, tycka om dig själv. Finns många bra hjälp till själv hjälp böcker. Lästa massa sådana när jag var i din ålder. Nu behöver jag inte sån läsning men det har varit en resa.

Jag hoppas en dag att det inte kommer vara så och att jag kan se tillbaka med ett positivt tankesätt men det är tufft just nu.
Det jobbigaste är att det flera gånger har blivit fel man undrar ju när cirkeln ska sluta om den någonsin skulle göra det. Man tycker att man mognar med varje relation men tydligen har jag väldigt mycket att jobba på fortfarande. Träning har har hjälpt enormt med min självkänsla och att jag har fina människor runt omkring mig. Kanske kan hitta någon trevlig ljudbok som kan hjälpa till och peppa en. Skönt att saker fallit på plats för dig!

Jag hoppas en dag att det inte kommer vara så och att jag kan se tillbaka med ett positivt tankesätt men det är tufft just nu.
Det jobbigaste är att det flera gånger har blivit fel man undrar ju när cirkeln ska sluta om den någonsin skulle göra det. Man tycker att man mognar med varje relation men tydligen har jag väldigt mycket att jobba på fortfarande. Träning har har hjälpt enormt med min självkänsla och att jag har fina människor runt omkring mig. Kanske kan hitta någon trevlig ljudbok som kan hjälpa till och peppa en. Skönt att saker fallit på plats för dig!

För mig slutade jag satsa fel och hittade the one vid 27, jag har pratat med flera som tycker att 27 är en brytningspunkt i livet. Kommer inte ihåg hur gammal du är men då kanske det finns det att se fram emot. :folded:

FREDAG!!!!!!!!!!! :tummen::fire::tummen: :faceheart: Flera dagar i skog och mark med fiske väntar för mig, håller på att fylla frysen, några per dag med fiskekort. Tips till er som vill spara. Fisksoppa, paj med äggstanning osv. inte bara grilla.

För mig slutade jag satsa fel och hittade the one vid 27, jag har pratat med flera som tycker att 27 är en brytningspunkt i livet. Kommer inte ihåg hur gammal du är men då kanske det finns det att se fram emot. :folded:

Var 27 eller 28 för mig med.

Var 27 eller 28 för mig med.

Förresten Terry, när jag blockade mig på spelpaus igen på nytt, det som kändes som en vändning var att en av mina äldre släktingar dog, en av mina top 5 personer, jag har gråtit över det och kämpat hårdare nu i två månader och börjat inse att man måste step up. Inga pengar kan ta tillbaka dom man älskar men man kan leva et liv personerna hade varit stolt över.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp