Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

För mig slutade jag satsa fel och hittade the one vid 27, jag har pratat med flera som tycker att 27 är en brytningspunkt i livet. Kommer inte ihåg hur gammal du är men då kanske det finns det att se fram emot. :folded:

Är liitee närmare 30 än så ;) Men ja man hoppas ju att det löser sig någon dag..skönt att du hittade rätt :folded:<3

För mig slutade jag satsa fel och hittade the one vid 27, jag har pratat med flera som tycker att 27 är en brytningspunkt i livet. Kommer inte ihåg hur gammal du är men då kanske det finns det att se fram emot. :folded:
Jag var 30 innan dess träffade jag bara dårar ur mitt tycke :facejoy:
Tar tid och svårt att hitta rätt men när man väl gör det är det underbart :folded::folded:<3

Inte för att vara sådan, men jag är 33 år och har INTE lyckats träffa någon. Varit gift visserligen, men skilde mig vid 28 år. Jag är i det stora hela, ett kap. Eller äsch, hur stort kap kan man vara med noll sinne för ekonomi och har någon form av personlighetsstörning? :facejoy:

Inte för att vara sådan, men jag är 33 år och har INTE lyckats träffa någon. Varit gift visserligen, men skilde mig vid 28 år. Jag är i det stora hela, ett kap. Eller äsch, hur stort kap kan man vara med noll sinne för ekonomi och har någon form av personlighetsstörning? :facejoy:

Alla sköna jävlar har misskött sin ekonomi. Patrik Sjöberg, Keith Richards, Jag...Undantaget är väl Anna Book & Moba Sahlin.

Man kanske har haft lite mer spännande liv än vissa. :axelryck: rest runt, bott utomlands flera svängar, jobbat utomlands, festat med hollywoodfolk. :D gått surfskola vid Atlanten, London OS, levt vardag i England, korsat Spanien, bott i Ryssland hos en familj som inte kunde engelska, jobbat på bondgård i norra England osv... har en kompis som aldrig har sattit sin fot utanför Sverige.

Skilde mig när jag var 27!

Jag måste säga att det var rätt skickligt av dig att ha varit gift utan att ha träffat någon! Var det ett Mollgan-bröllop? :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp