Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det är rensat från hela tråden.
Gick över styr och började balla ur.
Vi är inte snälla mot varandra ibland.
Det hånas är spydigheter, personliga påhopp som vissa säger dom inte gör fast det är precis vad som förekommer.
Jättetråkigt så jag tror alla inlägg från tjafset är borta.
Om alla här är trevliga som behövs inga rensningar.
Var likadant för några månader sen.
Varit lugnt fram till nu.
Så det är inte du personligen utan hela jargongen som bara matades med påhopp o gliringar.
Hoppas vi blir snällare nu :p

Okey,,,,tycker faktiskt att vissa gubbar eller killar här har också emellanåt dålig stil och ton.
Rensa där också.
Bäst att inte skriva mer,utan hålla sig till de ledande ämnena som tas fram.
Med andra ord,ordet är inte fritt alltid.:(:(

Åh...fan tror jag fick en smäll på fingrarna....
Inlägg borttaget...är det du ???
Lasseman som har varit i farten.
Tyckte inte att jag var elak mot någon.o_Oo_Oo_O
Nej, lånforum själv som rensat.

Stämmer, rensade sent igår kväll. Som vanligt rycker en del andra inlägg också som i sig är ok men som är svar på borttagna inlägg.

Bråk och påhopp kommer även framåt tas bort. Det är inget vi vill ha här på forumet, det tillför inget och skapar även dålig stämning för andra som inte är delaktiga. Se till att just ditt inlägg inte tar diskussionen i fel riktning med mer bråk och påhopp.

https://www.lånforum.se/threads/regler-på-forumet.1145/
  • Bråk och personangrepp. Vi tillåter inte kränkningar, bråk, personliga vendettor eller andra otrevligheter på forumet.

Hela världen har en strategi men dåren Tegnell en annan, resultatet börjar komma. 18 döda bara i Stockholm sedan igår. Han måste fan stoppas.

Hela världen har en strategi men dåren Tegnell en annan, resultatet börjar komma. 18 döda bara i Stockholm sedan igår. Han måste fan stoppas.

Jag tänker EXAKT detsamma & när jag såg reportaget inifrån ett sjukhus i Italien där dom dör som flugor & där en läkare vädjade till Sverige att folk skulle hålla sig hemma annars vandrar vi Italiens väg - där dog en bit inom mig !!

Sverige - detta jävla land som tror vi är sååå mycket smartare än resten av världen - det suger NU !!! Duktigt !!!

Med tanke på hur mycket folk jag sett smockade på uteserveringarna just nu känns det ärligt talat inte som att människor bryr sig. Jag är jätteglad att krögarna får någon form av omsättning men folk står/sitter packade som sardiner. Hanif Bali la upp en bild i helgen från Lilla Torg det såg ut som om det var vilken solig vårdag som helst. Nej ser inte att detta kommer gå över på ett tag :(

Tycker samtidigt att det är Stockholmarna som är värst, här nere åker folk inte skidor (nåja) dels kan dom inte dels är det mycket folk ifrån icke skidåkarnationer :D Om ni fattar vad jag menar. Här ser folk fotboll och åker över till Köpenhamn.

Som sagt sett stockholmare måste i karantän...

https://www.dn.se/nyheter/sverige/forskare-i-upprop-till-regeringen/

Forskare i Sverige riktar skarp kritik mot Folkhälsomyndighetens strategi att möta coronavirusets utbrott. I ett öppet brev till regeringen kräver de striktare åtgärder.
– Det är många tunga namn inom forskarvärlden, säger Olle Kämpe som forskar om immunologi vid Karolinska institutet.

Fängsla galningen Tegnell!!!!!!!!!

Tycker samtidigt att det är Stockholmarna som är värst, här nere åker folk inte skidor (nåja) dels kan dom inte dels är det mycket folk ifrån icke skidåkarnationer :D Om ni fattar vad jag menar. Här ser folk fotboll och åker över till Köpenhamn.

Som sagt sett stockholmare måste i karantän...

Men jag slipper hoppas jag :facejoy:?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp