- Meddelanden
- 2 514
- Mottagna reaktioner
- 1 235
- Poäng
- 927
I nöd och lust var det....
Jag önskar er lycka till och hoppas att ni får en underbar framtid men jag är utav uppfattningen att om man nu ska dela livet och allting som hör där till då är äktenskapsförordnader bara rent trams.
Antingen gifter man sig och delar allt eller så kan man ju lika väl skippa det. Om man skriver sådana avtal då tror man ju innerst inte på det till en miljon procent ju.
Jag gifter mig enbart för hennes skull. Jag hatar att stå i centrum och var redan för ett år sedan när vi bokade jättenervös.
Tror ärligt inte på äktenskap heller om jag ska va ärlig tyvärr. Har varit i så många förhållanden och alla verkar tyvärr utveckla sig åt ett håll. Jag lever alltid i en bubbla där jag grubblar mycket och anpassar mig. Ibland vill jag bara vara helt själv för att få vara. Det verkar tyvärr inte tjejer förstå utan vill göra allt 100% med allt. Man ska alltid finnas, prata o man ska vara glad. Nu är jag inte bitter som jag låter men har ett litet barn som inte sover o sen jobba 100% på det. Men blir så mycket just nu o ett bröllop känns så stort...