Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Och att skidanläggningarna inte ska stänga är väldigt märkligt kan jag tycka. De som driver skidanläggningar säger att risken att smittas i skidbacken är obefintlig och det må vara så men.... alla stugor och hotell runt omkring, hur väl städade är dem. Skulle aldrig ta den risken.

Och att skidanläggningarna inte ska stänga är väldigt märkligt kan jag tycka. De som driver skidanläggningar säger att risken att smittas i skidbacken är obefintlig och det må vara så men.... alla stugor och hotell runt omkring, hur väl städade är dem. Skulle aldrig ta den risken.

En del som blivit intervjuade i olika skidorter som mest ser lokalbefolkningen som ett problem lär nog gjort sig så pass ovänner med folk i allmänhet att dom nog är färdig för personskydd..

En del som blivit intervjuade i olika skidorter som mest ser lokalbefolkningen som ett problem lär nog gjort sig så pass ovänner med folk i allmänhet att dom nog är färdig för personskydd..
Man kan ju förstå deras oro... vem vill ha hundratals stockholmare i Åre med omgivning.
Och vem vågar hyra skidor när man vet att viruset överlever på ytor som metall i upp till 5 dagar.
Nä det här beslutet känns konstigt.

Har vi (och lokalbefolkningen) tur så är det ingen som kommer att åka iväg. Men säkert kommer en och annan att åka ändå.

Menar du månne Hanna Larsson från fina Halmstad som i Expressen gjorde gällande att de ”gamla kunde isolera sig, så hon & hennes familj kunde åka ifred i backarna” - jäkla P U C K O !!!!

Märkligt är att artikeln fortfarande ligger ute på Expressen, men det jag citerar här uppe är borttaget från intervjun... ;)

Hahaha läste som att lokalbefolkningen var oroliga för smitta fr skidåkarna men ser nu att jag tolkade fel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp