- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Njut av middan, du har slitit för att kunna sitta där!!! Och är så värd denSedan jag har kommit ur skuldfällan och kommit rejält på fötterna ekonomiskt igen, så har jag känt att jag kan vara mer öppen om mina tidigare ekonomiska problem. Sitter dock kanske inte på fikarasten på jobbet och breder ut mej om detmånga kommentarer om att det kunde de aldrig ha gissat sej till, men också många personer i min bekantskapskrets har öppnat upp sej om sina egna ekonomiska problem. Ni ska veta att många till synes framgångsrika människor har stora problem om flera av dem också spel- och shoppingmissbruk. Jag försöker att med mina kunskaper hjälpa dem och jag brinner också för att hjälpa dem som saknar förmågan att ta tag i problemen själva, jobbar som volontär i frivilligorganisation och ni anar inte vad många som inte ens kan betala sina räkningar via internet, än mindre förstå sej på att söka skuldsanering. Ni alla som sitter här och kan hjälpa varandra och ge goda råd och pepp är stjärnor!
Nu ska Lize vila en liten stund och sedan blir det middag på franskt bistro med vin. Ha en fin lördag alla kämpar!

många kommentarer om att det kunde de aldrig ha gissat sej till, men också många personer i min bekantskapskrets har öppnat upp sej om sina egna ekonomiska problem. Ni ska veta att många till synes framgångsrika människor har stora problem om flera av dem också spel- och shoppingmissbruk. Jag försöker att med mina kunskaper hjälpa dem och jag brinner också för att hjälpa dem som saknar förmågan att ta tag i problemen själva, jobbar som volontär i frivilligorganisation och ni anar inte vad många som inte ens kan betala sina räkningar via internet, än mindre förstå sej på att söka skuldsanering. Ni alla som sitter här och kan hjälpa varandra och ge goda råd och pepp är stjärnor!