- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Lugnt ikväll ska jobba extra i morgon börjar tidigtVad ska ni hitta på ikväll då allihopa ?![]()
Endast ledig söndag och sen är helgen slut

Själv då?

Lugnt ikväll ska jobba extra i morgon börjar tidigtVad ska ni hitta på ikväll då allihopa ?![]()

ToppenIdag pratade jag med min bank kvinna på Handelsbanken, varit så orolig för vill sänka amorteringen på privatlånet där från 5000 till 2000 ... trodde aldrig det skulle gå , men det var positivt besked ! Otroligt skönt för nu får vi ytterligare 3000 kr under löneutmätning, självklart inget jag sa till henne för då hade hon nog svimmat![]()
Här blir det lugnt ikväll med lite mat o gott ... fast dock väldigt lugnt för är sjuk åkt på nån influensaLugnt ikväll ska jobba extra i morgon börjar tidigt
Endast ledig söndag och sen är helgen slut
Själv då?![]()

Usch va trist ingen Corona får vi hoppas. krya på digHär blir det lugnt ikväll med lite mat o gott ... fast dock väldigt lugnt för är sjuk åkt på nån influensa![]()

Nej usch hahaUsch va trist ingen Corona får vi hoppas. krya på dig![]()
blev lite orolig först 
Ja i morgon jobbar jag som sjuksköterska

Så ock för mig, @Kimsan72, går och får fixat nu, shit va jag har haft ont i käften och huvudvärk men d blir bättreNja, det sistnämnda är en sanning med modifikation... Min mamma var tandläkare och gudarna ska veta att jag fick lära mig hur man tar hand om sina tänder och har så alltid gjort. Första lagning vid 26års åldern, men pga extrem tandpressning där inte ens bettskena mäktade med ”jobbet”, så förstördes flertalet av mina tänder i nederkäken. Därav tandimplantat - brygga var inget alternativ.![]()
96% finsprit for kanske fortfarande att köpa över sundet d tar nogStod någonstans på nätet att kokain och alkohol hjälper mot Corona. Kan det stämma?
En lugn skön helg, jag ska låna lite småknattar och vi ska ut i morg o grilla korvTrevlig helg alla! Någon som ska göra nå kul?