Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Idag pratade jag med min bank kvinna på Handelsbanken, varit så orolig för vill sänka amorteringen på privatlånet där från 5000 till 2000 ... trodde aldrig det skulle gå , men det var positivt besked ! Otroligt skönt för nu får vi ytterligare 3000 kr under löneutmätning, självklart inget jag sa till henne för då hade hon nog svimmat :)
Toppen:tummen:

Nja, det sistnämnda är en sanning med modifikation... Min mamma var tandläkare och gudarna ska veta att jag fick lära mig hur man tar hand om sina tänder och har så alltid gjort. Första lagning vid 26års åldern, men pga extrem tandpressning där inte ens bettskena mäktade med ”jobbet”, så förstördes flertalet av mina tänder i nederkäken. Därav tandimplantat - brygga var inget alternativ. :(
Så ock för mig, @Kimsan72, går och får fixat nu, shit va jag har haft ont i käften och huvudvärk men d blir bättre

Tung helg. Måste fylla i ansökan om omprövning. Maken har efter lång tids arbetslöshet fått jobb, och redan innan första lönen trillade in kom brevet från fogden om inkomstredogörelse för utmätning. Så nu fyller vi i samtidigt. Och mars lönen blir utmätt. Någon som har koll på hur lång handläggningstid de har på omprövning nu? Hade ju varit nice att få lägga undan en liten buffert.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp