- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Vilken fin människa du ärSedan jag har kommit ur skuldfällan och kommit rejält på fötterna ekonomiskt igen, så har jag känt att jag kan vara mer öppen om mina tidigare ekonomiska problem. Sitter dock kanske inte på fikarasten på jobbet och breder ut mej om detmånga kommentarer om att det kunde de aldrig ha gissat sej till, men också många personer i min bekantskapskrets har öppnat upp sej om sina egna ekonomiska problem. Ni ska veta att många till synes framgångsrika människor har stora problem om flera av dem också spel- och shoppingmissbruk. Jag försöker att med mina kunskaper hjälpa dem och jag brinner också för att hjälpa dem som saknar förmågan att ta tag i problemen själva, jobbar som volontär i frivilligorganisation och ni anar inte vad många som inte ens kan betala sina räkningar via internet, än mindre förstå sej på att söka skuldsanering. Ni alla som sitter här och kan hjälpa varandra och ge goda råd och pepp är stjärnor!
Nu ska Lize vila en liten stund och sedan blir det middag på franskt bistro med vin. Ha en fin lördag alla kämpar!

Tror också många har mer problem än dom vill visa.
Det är fina villor med pool nya bilar och utlandsresor kryssningar till Jamaica Hawaii mm.
Folk lever i överflöd ser på Facebook instagram hur människor verkligen visar upp sina stylade lyxiga hem.
Vad ligger bakom allt om man vet att många av dom tjänar sämre än mig.
Nu har jag en bra lön men ändå.
Är det bara en fasad o stora lån bakom

många kommentarer om att det kunde de aldrig ha gissat sej till, men också många personer i min bekantskapskrets har öppnat upp sej om sina egna ekonomiska problem. Ni ska veta att många till synes framgångsrika människor har stora problem om flera av dem också spel- och shoppingmissbruk. Jag försöker att med mina kunskaper hjälpa dem och jag brinner också för att hjälpa dem som saknar förmågan att ta tag i problemen själva, jobbar som volontär i frivilligorganisation och ni anar inte vad många som inte ens kan betala sina räkningar via internet, än mindre förstå sej på att söka skuldsanering. Ni alla som sitter här och kan hjälpa varandra och ge goda råd och pepp är stjärnor!
herregud lite egenvård o hem naturligtvis.