Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Trodde Du arbetade som verksamhetschef på ett äldreboende? Dom reser väl inte så himla mycket... de äldre alltså?! :)
I morgon jobbar jag på akuten :)
Då träffar man mycket olika patienter
Dom hade lite kris med folk och det är ju en av mina gamla arbetsplatser ;)

Varför i helvete låter man plan landa ifrån Iran och Kina i Sverige. Helt sinnessjukt. Jävla bananrepublik.
Iran stängde för inkommande plan från Kina, så Sverige borde absolut stänga mot både Iran och Kina. Det var ju nån minister som fått Corona i Iran också. Och med tanke på hur ministrarna vanstyr Sverige är det inte obefogat om de åkte på det också.

Iran stängde för inkommande plan från Kina, så Sverige borde absolut stänga mot både Iran och Kina. Det var ju nån minister som fått Corona i Iran också. Och med tanke på hur ministrarna vanstyr Sverige är det inte obefogat om de åkte på det också.

Nu är det 11 drabbade här varav i princip alla varit i Norra Italien samt Iran och Kina....På någon enstaka dag. Jävla tafatta bananrepublik.

Det är 78,832 insjukna i Kina ändå låter man folk åka in och ut ifrån Kina till Sverige dagligen. Vad är det för fel på våra myndigheter?! Otroligt.

Nu är det 11 drabbade här varav i princip alla varit i Norra Italien samt Iran och Kina....På någon enstaka dag. Jävla tafatta bananrepublik.

Det är 78,832 insjukna i Kina ändå låter man folk åka in och ut ifrån Kina till Sverige dagligen. Vad är det för fel på våra myndigheter?! Otroligt.
De har väl insett att vi inte kan försörja en så här stor befolkning...

Alltså det är ju inte som att man inte tycker synd om dessa människor. Det är ju inte så jävla ballt bo i ett tält på en leråker och gå runt hungrig,smutsig,fattig. Men alltså vad fan håller EU på med. Varför löser man inte det här utan istället bara låter det bli värre och värre. Varför locka dessa arma satar med bidrag istället för att försöka ge dom ett drägligt liv i deras hemländer.
Menar inte Syrier givetvis där är det krig men alla andra.

Man sitter där utan några som helst strategier, precis som med det här jävla viruset.

Sedan jag har kommit ur skuldfällan och kommit rejält på fötterna ekonomiskt igen, så har jag känt att jag kan vara mer öppen om mina tidigare ekonomiska problem. Sitter dock kanske inte på fikarasten på jobbet och breder ut mej om det ;) många kommentarer om att det kunde de aldrig ha gissat sej till, men också många personer i min bekantskapskrets har öppnat upp sej om sina egna ekonomiska problem. Ni ska veta att många till synes framgångsrika människor har stora problem om flera av dem också spel- och shoppingmissbruk. Jag försöker att med mina kunskaper hjälpa dem och jag brinner också för att hjälpa dem som saknar förmågan att ta tag i problemen själva, jobbar som volontär i frivilligorganisation och ni anar inte vad många som inte ens kan betala sina räkningar via internet, än mindre förstå sej på att söka skuldsanering. Ni alla som sitter här och kan hjälpa varandra och ge goda råd och pepp är stjärnor!

Nu ska Lize vila en liten stund och sedan blir det middag på franskt bistro med vin. Ha en fin lördag alla kämpar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp