Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Lite, dom var så ledsen för att barnen höll på att bli av med dagisplatsen pga obetalda avgifter till kommunen. Jag hade väntat mig bättre prioritering, dom skulle kolla någon grej och återkomma i morgon. Kan tro dom skiter i det..

Dom sket i det.

Att 5 i 4 få samtal av någon som i upprördhet kräver att få se alla fördelningar av löneutmätningar, för att kolla att allt stämmer var fint slut på veckan. Löneutmätningen hade pågått sedan 2001 tror jag..

Delgivnings”männen” på KF är duktigt konstiga/oseriösa... Har nu IGEN fått brev från dom att dom ”typ kräver tillträde” till en av mina fastigheter pga delgivning och dom KRÄVER att jag hör av mig annars hotar dom med att gå in med hjälp av polisen... Jag ringer delgivningsmannen - han trycker bort mig; jag sms:ar honom istället - total tystnad... Ingen respons !!
...men hota med åtgärder är dom duktiga med att göra... :mad:

Asså @Terry_ i love you - var jag än ser dina kommentarer, så ler jag ! Du e klockren... ;)
Speciellt utanför detta forum... vill säga ;)

Asså @Terry_ i love you - var jag än ser dina kommentarer, så ler jag ! Du e klockren... ;)
Speciellt utanför detta forum... vill säga ;)

Hahha dom försöker tysta mig kimsan :(
Avstängd stup i kvarten på fejjan hahahaha.
Puss på dig <3

Att 5 i 4 få samtal av någon som i upprördhet kräver att få se alla fördelningar av löneutmätningar, för att kolla att allt stämmer var fint slut på veckan. Löneutmätningen hade pågått sedan 2001 tror jag..
Karma?:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp