Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

@Lasseman - Man kan ju bara ringa in KFM för att få reda på om någon har skulder. Tror du på sikt det kommer att vara så att man på KFM:s hemsida kommer att kunna se det? Vad hade du tyckt om det?
Det hade avlastat er ganska mycket om man dels kunde se detta online och dels om folk kunde "godkänna" förelägganden med sitt mobila bank id & se sina skulder...

Nej det tror jag inte kommer finnas på hemsidan.
Hade varit bra besparing men är folk kränkt av att få post av kf kan jag tänka mig att ens skulder fritt på nätet skulle vara ännu värre.

https://www.expressen.se/nyheter/qs/vesna-ska-vrakas-i-mest-segregerade-kommunen/

Jävlar vad hemskt. Allt som är fel med Sverige sammanfattat i en text.

"
Vesnas sambo beskriver det som att ingen någonsin gått till botten med vad det är för nedsatt mental förmåga hon har. Under de tjugo åren i Malmö fick hon sina två barn omhändertagna. Hon ansågs inte mentalt och känslomässigt kapabel att ta hand om dem. Pappan till barnen lånade hennes bankdosa, tog lån på 200 000 kronor i hennes namn och försvann till hemlandet. Sedan dess är Vesna hos Kronofogden."

https://www.expressen.se/nyheter/qs/vesna-ska-vrakas-i-mest-segregerade-kommunen/

"
Vesnas sambo beskriver det som att ingen någonsin gått till botten med vad det är för nedsatt mental förmåga hon har. Under de tjugo åren i Malmö fick hon sina två barn omhändertagna. Hon ansågs inte mentalt och känslomässigt kapabel att ta hand om dem. Pappan till barnen lånade hennes bankdosa, tog lån på 200 000 kronor i hennes namn och försvann till hemlandet. Sedan dess är Vesna hos Kronofogden."

Ytterst jävla beklämmande läsning ! Det vänder sig i magen på mig... :mad:

"
Fy fan vad livet kan vara hårt. Stackars människor, jag har det bra....

"

Någon som vet vilka inkassobolag som Resurs bank använder sig utav? Har läst att dom bland annat använder ”Alektum” men mina skulder ligger inte där.
Har förmodligen slängt breven som kom någon gång i somras och lyckas inte hitta vart skulden ligger nu.
Har kollat alla inkassobolag jag kan komma på. Får ringa till resurs bank annars...

Någon som vet vilka inkassobolag som Resurs bank använder sig utav? Har läst att dom bland annat använder ”Alektum” men mina skulder ligger inte där.
Har förmodligen slängt breven som kom någon gång i somras och lyckas inte hitta vart skulden ligger nu.
Har kollat alla inkassobolag jag kan komma på. Får ringa till resurs bank annars...

Hade avbetalning hos dem som gick till alektum

Intrum vet jag att jag sett nyligen

Kanal 5 nu verkar kfm vara med på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp