Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vi behöver bara hålla ut lite mer än en månad till sen kommer våren. Dagen blir längre och uteserveringarna öppnas. Fan vad fint!! !

Ja, jisses hade ubgdons

Tura till Helsingör som 15-åring och första fyllan på Elefantöl den fyllan va inte go o inte morsan heller

Usch för att läsa detta på morgonen... Får direkt HEMSKA flashbacks till liknande scenario, men etter värre... :( Första fyllan för mig var när vi Sydsvenskar i sedvanlig ordning invaderade Köpenhamn och Tivoli på första maj...
Vi satt och blandade all typ av dricka på en liten sidogata inne i Köpenhamn... Sen kommer jag inte ihåg mer förrän jag vaknar på Rikshospitalet i Köpenhamn och har blivit magpumpad... :( Ingen vacker syn !

Har du åkt Limhamn-Dragör Kimsan?? Jag har inte :(

Har du åkt Limhamn-Dragör Kimsan?? Jag har inte :(

Mmm, de gjorde man på den tiden... ;) Ja e ju litta äldre än Dig sweetie :)
Nostalgi tripp de Luxe häromåret när dessa båtar kom tillbaks över en sommar... :)
Räkmacka & elefantöl...

Those were the D A Y S !!! :)

Usch för att läsa detta på morgonen... Får direkt HEMSKA flashbacks till liknande scenario, men etter värre... :( Första fyllan för mig var när vi Sydsvenskar i sedvanlig ordning invaderade Köpenhamn och Tivoli på första maj...
Vi satt och blandade all typ av dricka på en liten sidogata inne i Köpenhamn... Sen kommer jag inte ihåg mer förrän jag vaknar på Rikshospitalet i Köpenhamn och har blivit magpumpad... :( Ingen vacker syn !
Men fy det va ju så att man blandade typ d mesta

@Lasseman - Man kan ju bara ringa in KFM för att få reda på om någon har skulder. Tror du på sikt det kommer att vara så att man på KFM:s hemsida kommer att kunna se det? Vad hade du tyckt om det?
Det hade avlastat er ganska mycket om man dels kunde se detta online och dels om folk kunde "godkänna" förelägganden med sitt mobila bank id & se sina skulder...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp