Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det lät tråkigt och enformigt, men svårt att undvika kan jag tänka mig. Hoppas du, och alla andra här inne också, iallafall får en bra vecka!

Det roterar, är lite annat också på agendan, slipper verkställa avhysningar i iallafall

Hur är det med dig onda @Kimsan72? Hoppas du mår bättre

Åhhh...tack snälla för visad omtanke... De e dessvärre inte bättre - snarare sämre... Smärtan på baksidan av knäet ”söker mig” duktig och går ner i foten... :(
Får väl kontakta försäkringsbolaget vi har via jobbet imorgon för vård... :(

Åhhh...tack snälla för visad omtanke... De e dessvärre inte bättre - snarare sämre... Smärtan på baksidan av knäet ”söker mig” duktig och går ner i foten... :(
Hoppas det blir bra snart!

Det är du värd! Kommer bli kanon med allt. Det sägs att det man sänder ut kommer tillbaka till en så det här har du gjort bra. Det är du och dina personliga egenskaper som har lett dig till chefsjobbet och inte minst att du bryr dig om andra så du kommer bli en bra chef. Håll oss uppdaterade
❤️❤️❤️

Men hoppas du får komma på undersökning snart!!

Själv gav jag mig på att försöka kontakta vårdcentral idag efter att kissat fulla toastolen med blod i förmiddags. Fick knappa in om att bli uppringd. Tog bara 6 timmar så ringde dom upp och sa att dom skulle gå hem nu så dom hade inte tid med mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp