- Meddelanden
- 692
- Mottagna reaktioner
- 284
- Poäng
- 447
Tack!! Kaffe e gott....livets dryck

Tack!! Kaffe e gott....livets dryck

Själv gav jag mig på att försöka kontakta vårdcentral idag efter att kissat fulla toastolen med blod i förmiddags. Fick knappa in om att bli uppringd. Tog bara 6 timmar så ringde dom upp och sa att dom skulle gå hem nu så dom hade inte tid med mig.
de låter ju inte bra alls...
De där behöver ju sannerligen undersökas......men ojde låter ju inte bra alls...
De där behöver ju sannerligen undersökas...

Men herregud! Hur e d nu då?Själv gav jag mig på att försöka kontakta vårdcentral idag efter att kissat fulla toastolen med blod i förmiddags. Fick knappa in om att bli uppringd. Tog bara 6 timmar så ringde dom upp och sa att dom skulle gå hem nu så dom hade inte tid med mig.
Men herregud! Hur e d nu då?
Själv gav jag mig på att försöka kontakta vårdcentral idag efter att kissat fulla toastolen med blod i förmiddags. Fick knappa in om att bli uppringd. Tog bara 6 timmar så ringde dom upp och sa att dom skulle gå hem nu så dom hade inte tid med mig.

Ja visst är det tråkigt allt tjafs.Nej men du, kan du inte stanna? Så onödigt att det ska gå så långt![]()
låter helt galet.Själv gav jag mig på att försöka kontakta vårdcentral idag efter att kissat fulla toastolen med blod i förmiddags. Fick knappa in om att bli uppringd. Tog bara 6 timmar så ringde dom upp och sa att dom skulle gå hem nu så dom hade inte tid med mig.
Ja visst är det tråkigt allt tjafs.
låter helt galet.
Du behöver söka läkare.
Det lät inte bra sök akuten.
Nu vet inte jag om du äter blodförtunnande medicin
I rådgivning stöd på 1177 har vi att läkare ska kontaktas och du ska inte vänta.
Krya på dig

Har det kommit mer blod under dagen?Nope, äter bara skit mot björkpollen, men dom blommar inte riktigt såhär års.
Ringer vårdcentralen imorgon igen, kanske får bättre köplats. Inte tid med akutmottagningen, och har ingen barnvakt så det får vänta det här![]()

Har det kommit mer blod under dagen?
Hoppas dom kan ta hand om dig i morgon.
Har du nån smärta ?
Inte ätit några kilo rödbetor
Kan bero på njursten urinvägsinfektion
Om du har smärta