Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vilket bra, tänk av dig att ändra fokus! Jobba, träffa en kompis o luncha på tisdag, jag syr en del och just syr jag en dopklänning Önskar er alla en fin vecka
Åh vad mysigt, jag är en fellow-sytok :) låter som en bra vecka!

Jag fick sälja maskinen men har fått låna en på "obestämd tid" så jag ska själv ta mig lite sytid i veckan!

Men hörrni, snälla.. andas och räkna till 10. Ni tycker olika och kanske ni i stundens hetta tolkar varandra mer negativt än vad tanken är, från båda håll? Jag har fått så många goda råd och fint bemötande av er alla här och jag vet att ni är fina personer. Sätt olikheterna åt sidan. Enas om att vara oense och lämna ämnet.

Oavsett hur folk mår privat mår de knappast bättre av tjaffs på ett nätforum.

Inom hemtjänsten, jag hoppas kunna jobba och plugga för nu har jag verkligen blivit sugen på att plugga till uska!
Ok, hoppas det går vägen, du verkar vara en fin och ödmjuk person och hemtjänsten kommer passa dig bra och du har mkt att ge till andra

Ska börja på nya jobbet o lösa skulder :)
Blir snart skuldfri :):p
Det är du värd! Kommer bli kanon med allt. Det sägs att det man sänder ut kommer tillbaka till en så det här har du gjort bra. Det är du och dina personliga egenskaper som har lett dig till chefsjobbet och inte minst att du bryr dig om andra så du kommer bli en bra chef. Håll oss uppdaterade

Cameo!!! Jag vill inte ha kameler :confused::confused::D:D:D
En helt underbar maskin, tjejen jag lånar av har en sådan som jag använt på dopklänning en, så jäkla kul hon har också en overlock som jag har till alla mjuka tyger, fick presentkort i julklapp på stof og stil, fick massor med tyg med hem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp