Låter riktigt bra! Skumläste lite om utbildningar men de verkar långa, men å andra sidan tror jag ju jobbet är kul och trevligt med en bra lön också!Ingångslön sällan under 30.000 kr
Är själv apotekschef och jobbar med rekrytering så där har du en stabil framtid kan jag lova
Nä, jag vet precis hur det är och känns tyvärr.Åh vad många ni är som verkar ha intressanta jobb och bra löner! Jag måste bort från restaurangbranschen. Alla de timmar man stressar och stressar ut sin kropp är inte värt för det man får ut på kontot vid löning :/ Känns iofs inte som att man är chans att få jobb någon annanstans heller när man väl har ett cv likt mitt.
Vet att knäppa Trumph skjutit nån högt uppsatt person i Iran och Iran vill utöva hämnd men inte hur det kommer att ske.Jahapp.
Startade precis USA och Iran ett världskrig??
Nej fysjutton va obehagligtJa. Iran har precis hämnats genom att attackera USA. Rejält.
Imorgon vaknar vi till en ny värld.

Åh vad många ni är som verkar ha intressanta jobb och bra löner! Jag måste bort från restaurangbranschen. Alla de timmar man stressar och stressar ut sin kropp är inte värt för det man får ut på kontot vid löning :/ Känns iofs inte som att man är chans att få jobb någon annanstans heller när man väl har ett cv likt mitt.
Relativt låg lön, långa arbetspass, ofta kvällstid och helger, men de värsta är nog de återkommande trakasserierna från olika ÄCKLIGA ”gäster”.
Kanske något Du oxå borde fundera på att göra?!