Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Irans regering har inget stöd bland folket. Varje dag i snart 15 år har iranierna gått man ur huse och begärt regimskifte. De är trötta på teokrati och islamism. Inga skulle bli gladare än iranierna själva om deras genomkorrupta regim blev störtad.

Om 10 år lär det finnas en Trump Street i Teheran.
Fast regimen kan hinna hämnas och starta ett krig innan den gatan tillkommer.
Trump... ge inte makt åt fel person är min kommentar beträffande honom.

Min dotter arbetar precis som Du i restaurang branschen. Hon är nyss fyllda 21. Sicket jäkla arbete asså... :( Relativt låg lön, långa arbetspass, ofta kvällstid och helger, men de värsta är nog de återkommande trakasserierna från olika ÄCKLIGA ”gäster”.
Hon har insett att i denna bransch hör hon inte hemma i och kommer börja plugga igen... :) Kanske något Du oxå borde fundera på att göra?! :)

Prova trakasserier från kollegor, chefer och gäster.. Been there och ändå är jag kvar ändå för ingen är intresserad att ge en chans på annat håll trots att man söker. Jag har faktiskt en master inom ett ämne men det är inget bristyrke och handlar 99 % om kontakter. Har funderat på att utbilda mig inom räddningstjänsten men även att plugga upp min matte C och bli programmerare. Vi får se. Körkort är prio för mig.

Hoppas din dotter hittar något bättre!

Min dotter arbetar precis som Du i restaurang branschen. Hon är nyss fyllda 21. Sicket jäkla arbete asså... :( Relativt låg lön, långa arbetspass, ofta kvällstid och helger, men de värsta är nog de återkommande trakasserierna från olika ÄCKLIGA ”gäster”.
Hon har insett att i denna bransch hör hon inte hemma i och kommer börja plugga igen... :) Kanske något Du oxå borde fundera på att göra?! :)
Min dotter jobbade också så ett tag.
Vilket slitjobb :( precis som du skriver skitlön o mycket kvällar o helger.
Nu arbetar hon på ett gym och mår så mycket bättre.
Hon funderar på att gå i mammas fotspår o bli sjuksköterska.
Inte heller så lätt o mycket slit.
Men man kan göra så mycket annat som sköterska alternativen är många.
Går att få bra lön o arbetstider beroende på vad man väljer:)

@Lånforum.se är det jag som blivit blind eller har möjligheten att Ändra inlägg försvunnit?? Tittar ihjäl mig mig hittar inte knappen? Ser bara Anmäl/Gill/Citera under inläggen och jag är inloggad så det kan inte bero på det.

@Lånforum.se är det jag som blivit blind eller har möjligheten att Ändra inlägg försvunnit?? Tittar ihjäl mig mig hittar inte knappen? Ser bara Anmäl/Gill/Citera under inläggen och jag är inloggad så det kan inte bero på det.
Ändra och Ta bort verkar vara borta i delen för Företagslån. Ville ändra en grej men det går inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp