Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Han är skrämmande! Obama ja, han verkar jordnära och empatisk.

Samtidigt startade Obama 3 krig och bombade sönder Afghanistan och Irak medan Trump är den typ enda presidenten i modern tid som INTE startat några krig utan snarare dragit tillbaka trupper ifrån Mellanöstern :D

Samtidigt startade Obama 3 krig och bombade sönder Afghanistan och Irak medan Trump är den typ enda presidenten i modern tid som INTE startat några krig utan snarare dragit tillbaka trupper ifrån Mellanöstern :D
Fast nu har Trump startat ett krig detta kan gå hur som helst o känns obehagligt

Han har inte startat krig _än_, det känns inte helt säkert att han inte gör det. Obama hade nog också sidor, men han känns iaf sympatisk. Trump känns som en unge som fått allt materiellt han pekat på men aldrig fått känna sig sedd och älskad. Det Trump har satt i rullning kan mycket väl urarta och bli ett 3e världskrig. Han älskar att provocera, det funkar säkert i affärsvärlden. Men en ledare behöver också behärska diplomatik vilket inte känns som han riktigt gör.

När Obama varit president lika länge som Trump varit nu hade han:

1. Mer än tredubblat antalet soldater i Afghanistan.
2. Bombat Libyen för att störta Gadaffi.
3. Börjat stödja syriska oppositionen för att störta Assad.
4. Försökt övertala Irak att låta amerikansk trupp stanna.

Tyvärr har rapporteringen svensk PK-Fake News media utmålat Trump till satan själv och Obama till en ängel när Obama de facto har flera hundra tusen liv på sitt samvete. Trump må vara klumpig på twitter och provocerande men han gör allt för att hålla USA borta ifrån krig...

Jag tror exemplevis att Obama hade startat krig mot iran om han hade varit president när det igår hände - Trump tonar ner det hela.

När Obama varit president lika länge som Trump varit nu hade han:

1. Mer än tredubblat antalet soldater i Afghanistan.
2. Bombat Libyen för att störta Gadaffi.
3. Börjat stödja syriska oppositionen för att störta Assad.
4. Försökt övertala Irak att låta amerikansk trupp stanna.

Tyvärr har rapporteringen svensk PK-Fake News media utmålat Trump till satan själv och Obama till en ängel när Obama de facto har flera hundra tusen liv på sitt samvete. Trump må vara klumpig på twitter och provocerande men han gör allt för att hålla USA borta ifrån krig...

Jag tror exemplevis att Obama hade startat krig mot iran om han hade varit president när det igår hände - Trump tonar ner det hela.

Vad pk-fakemedia skriver har jag ingen aning om, lika lite som jag läser högerspökenas fejkade propaganda.

Trump orsakade hela konflikten från början, men alla de där tjockskallarna är mer intresserade av att jämföra sina biceps än att förstå att om konflikten urartar så står vi inför en mycket värre situation.

Jag arbetar med att göra utredningar samt handleder familjer. Valde mellan socionom och sjuksköterska - barnmorska. Som ensamstående blev valet socionom, utifrån arbetstiderna. Men då jobbar du dagtid?
Inte just nu blir mera sen.
Än så länge är det kvällar o helger har 50 procent ute i vården o resten administration

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp