Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jordnöten - Det är ett ganska bra exempel du kommer med. Jag har 3 ganska nära vänner, en som jag växt upp med som är poliser.
Dom jobbar förvisso i olika regioner utav landet men ALLA (!) tre är frekventa skribenter under "Aktuella brott" på Flashback...

Huruvida dom skriver på arbetstid låter jag vara osagt men jag tror inte det är så ovanligt att man privat låter arbetet ligga en nära.

Det är bara att gå in på Twitter där jag själv till exempel följer ett X antal poliser och deras förehavanden i just tjänsten...

Samt en hel del andra skattefinansierade tjänstemän...

Det är bara att gå in på Twitter där jag själv till exempel följer ett X antal poliser och deras förehavanden i just tjänsten...

Samt en hel del andra skattefinansierade tjänstemän...

För det första, om dom skriver i tjänsten är det en annan sak myndigheter har idag hög närvaro på sociala medier. För det andra, om det inte är i tjänsten är det då mer ok för att fler gör det?

Återigen att arbeta/utge sig för att arbeta på Kronofogden och vara den som ligger i topp i ligan med mest inlägg på ett forum där 90 % av dem som skriver är skuldsatta är.....intressant.

Som jag skrev innan, det är mina tankar. Igår råkade det handla om er heliga ko. Vänd och vrid på argumenten det är lugnt för min del.

Nej, du har ju inte alls ägnat de senaste sidorna av tråden åt att saluföra nån särskild åsikt.
Tråkig stämning här.
Håller med jordnöten i det hon skrev men tycker ni alla tillför mycket bra i alla fall dom flesta.
Jordnöten har väl verkligen sagt sin åsikt nu förstår jag dig inte.
Herregud vad är detta dags för paus härifrån snart igen tror jag
Kan själv bli irriterad ibland på inlägg och tog åt mig. Idag blir jag mera förbannad när folk trackar o skriver lite spydiga saker. Tänker det är deras problem vet vad jag står och det är huvudsaken.

Senast ändrad:
Nej, du har ju inte alls ägnat de senaste sidorna av tråden åt att saluföra nån särskild åsikt.

Till skillnad från ditt sätt att uttrycka dig har jag inte värvat gillatryckningar genom att komma med billiga ogrundade påståenden som inte tillför diskussionen ett enda dugg.

Jag har i mina inlägg varit tydlig med att det är min uppfattning och att alla får ha sin egen uppfattning. Alla inlägg som görs här på forumet tilltalar väl inte alla? Vem ska avgöra vad som får postas? Tänker att moderatorerna är till för att se till att det inte förekommer kränkningar av olika slag. Passar inte mins inlägg dig så är det bara att scrolla vidare alt blocka.

Kimsans och min dialog var en bidialog som vi är överens om att lägga ner.

Till skillnad från ditt sätt att uttrycka dig har jag inte värvat gillatryckningar genom att komma med billiga ogrundade påståenden som inte tillför diskussionen ett enda dugg.

Jag har i mina inlägg varit tydlig med att det är min uppfattning och att alla får ha sin egen uppfattning. Alla inlägg som görs här på forumet tilltalar väl inte alla? Vem ska avgöra vad som får postas? Tänker att moderatorerna är till för att se till att det inte förekommer kränkningar av olika slag. Passar inte mins inlägg dig så är det bara att scrolla vidare alt blocka.

Kimsans och min dialog var en bidialog som vi är överens om att lägga ner.
Håller med!

@Lize

Har kommit fram till något här nu. Jag ska dricka ett gott vin för varje kredit/lån jag avbetalar till fullo! Det ska bli min morot. Jag har en känsla utav att du är en expert på viner. Åtminstone om man jämför med mig och många andra. Jag är en som knappt kan märka skillnad på ett BagInBox för 150 spänn och ett lyxvin för flera tusen haha.

Men jag ska börja med detta. Så min fråga är om du har några tips på bra viner som jag kan handla på systembolaget?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp