Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Om det är så, innebär det då att ju surare och jävligare det är desto finare? Har noll koll. De få gånger jag dricker något starkt blir det porter eller mörk lager:D
Så är det med vitt vin, stämmer inte riktigt på rött. Men ett välgjort vitt vin från exempelvis Bourgogne smakar inte surt. Öl är alltid mer naturligt än de flesta viner som Systembolaget säljer. Om jag är ute med vänner och inte kan välja var vi går och det bara finns dåligt vin, så tar jag hellre en öl.

UC och Bisnode har ju tyvärr lite olika krav och betygsättning och för oss lånetorskar är båda viktiga.

Surt. :< Jo man skulle ha sparat mer kanske när man håller på att bli av med lån men det är lockande att betala så mycket man kan.
Är ju så! Försöker så ivrigt få ned min UC för att få samlingslån. Jag var dum nog och köpte ett plagg till mig själv för nästan 700 spänn också. Borde nog lämna tillbaka det men blev lite pressad då jag som "svartrockare" sällan har annat än svart på mig xD Får skylla mig själv försöka hitta ett sätt..

Är ju så! Försöker så ivrigt få ned min UC för att få samlingslån. Jag var dum nog och köpte ett plagg till mig själv för nästan 700 spänn också. Borde nog lämna tillbaka det men blev lite pressad då jag som "svartrockare" sällan har annat än svart på mig xD Får skylla mig själv försöka hitta ett sätt..

Det är jättekonstigt man kan gå i ett halvår och inte köpa något sen slår det till. Ja, fundera... det finns lite sätt, om jag varit tvungen hade jag väl tagit ett superlitet skitlån och försökt betala bort det sen. Om du inte har någon du kan låna några hundringar av.

Snabb fråga, fanns det någon Bisnode betyg app? Har 70 000 brev från bisnode och creditsafe i kivra känns det som men tänkte minska det under kommande år och det hade varit kul att följa hur betyget/ff ligger nu och sen. Kunde väl googla men ringer minifinans..
Det jag vet är att man kan betala för att e sitt betyg. man loggar in på minupplysning.se
Jag loggar ofta in för att räkna mina ff jag har men har aldrig betalat för att se betyget.

Morsning korsning!
Sol och fredag!

Det är jättekonstigt man kan gå i ett halvår och inte köpa något sen slår det till. Ja, fundera... det finns lite sätt, om jag varit tvungen hade jag väl tagit ett superlitet skitlån och försökt betala bort det sen. Om du inte har någon du kan låna några hundringar av.

Ja visst är det så! Tycker att jag sällan köper saker och aldrig reser någonstans jämfört med andra :S Jag lånade ett par hundralappar av min fd sambo..han är den enda som vet min situation men betalar så fort lönen trillar in!
Men fan släkt sammankomst idag och massor av gratis och god vegansk mat :D !
Hoppas ni andra på forumet får en härlig helg!

Ja visst är det så! Tycker att jag sällan köper saker och aldrig reser någonstans jämfört med andra :S Jag lånade ett par hundralappar av min fd sambo..han är den enda som vet min situation men betalar så fort lönen trillar in!
Men fan släkt sammankomst idag och massor av gratis och god vegansk mat :D !
Hoppas ni andra på forumet får en härlig helg!

Det lät inte helt fel!!! Tack detsamma. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp