Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nyfiken - vad har du i lön på en sån tjänst?
67 ligger jag på nu inkl lönerevisionen, fin tjänstebil långt över standard och lite andra förmåner som bonusavtal och liknande. Har i princip aldrig jobbat inom någon annan bransch och därmed 10-12års erfarenhet.

Ja, jag vet inte hur det känns för någon annan än mig och jag vet att vi är olika. Måste själv göra något för att känna mig okej med mig själv, så känner väl att det gnager i mig när människor mår dåligt. Jag var inte arg, mer frustrerad över attityden hos många jag möter, "jag vill göra något men orkar inget/har inga idéer/kan inte/vill inte.
Min syster är en som såsar, vill skaka om henne och hjälpa men man får ju inte sätta sig över.

Det är bra att du förstår att alla är olika men det är bra om man tänker före man skriver för det var inte alls tonen i dina inlägg. Här i forumet är det många som mår dåligt och kanske har detta som sitt andrum. Så låt oss vara ödmjuka och snälla i vårt sätt att kommunicera, givetvis ärligt också men det går att komma långt med att tänka före man skriver.

67 ligger jag på nu inkl lönerevisionen, fin tjänstebil långt över standard och lite andra förmåner som bonusavtal och liknande. Har i princip aldrig jobbat inom någon annan bransch och därmed 10-12års erfarenhet.

10-12 år? Har du ingen utbildning som grund? Förutom gymnasiet?

Arbetslivs erfarenhet är dock bättre än något universitet. Ger bara en grund, men beror mycket på bransch också.

10-12 år? Har du ingen utbildning som grund? Förutom gymnasiet?

Arbetslivs erfarenhet är dock bättre än något universitet. Ger bara en grund, men beror mycket på bransch också.
Nej, bara gymnasium.. som jag skrev tidigare så gick jag in i väggen vid ett tillfälle, vilket kanske vittnar om hur hårt jag har fått jobba för att nå hit :)

@Lilaros

Minns att du lämnade forumet en stund pga. mina (och kanske andras) hårda ord när vi ville ge några goda råd på vägen. Anmärkningsvärt att du visar en sådan unken människosyn i denna tråd (oavsett hur du nu försöker med tillrättalagda förklaringar).

@Lilaros

Minns att du lämnade forumet en stund pga. mina (och kanske andras) hårda ord när vi ville ge några goda råd på vägen. Anmärkningsvärt att du visar en sådan unken människosyn i denna tråd (oavsett hur du nu försöker med tillrättalagda förklaringar).

Ursäkta jag är så glad bara, är klar med tre års studier och har andra roliga saker på gång i livet. Är helt överlycklig över att vara jag. Jag kan sjunga, rita, dansa, gå flera mil, kan en massa språk, är stark, smal och snygg. Vad ska jag säga? Är på bra humör, kanske lät självgod men det är jag väl.

Ursäkta jag är så glad bara, är klar med tre års studier och har andra roliga saker på gång i livet. Är helt överlycklig över att vara jag. Jag kan sjunga, rita, dansa, gå flera mil, kan en massa språk, är stark, smal och snygg. Vad ska jag säga? Är på bra humör, kanske lät självgod men det är jag väl.

Lite självgod kanske ;)

Du får jättegärna vara glad och whatever makes you happy. Om det även innefattar en unken människosyn så är det bara sorgligt. Eller så trollar du bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp