Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Mina verkar öka 230 kr per dag har dock endast 380,000 där nu, långt ifrån allt

Hur mycket betalar Du i utmätning?!
Alla mina skulder ligger nu för utmätning och dagens saldo är 1.006.500kr !
När ja släppte i våras, så hade ja skulder till ett värde av ca 850tkr... :(

15,000 men har bara betalat två gånger..ja alltså det är så man vill kräkas när man ser!

15,000 men har bara betalat två gånger..ja alltså det är så man vill kräkas när man ser!

Själv har ha haft löneutmätning i 5 månader nu om 19622kr/mån...
När julens alla familjesammankomster är över imorgon, så måste ja få ihop mitt påbörjade excel blad och själv sammanställa mina skulder med de olika räntesatserna, etc... :(

Av dessa 100.000 som du har betalat Kimsan - Hur mycket har själv skulden, eller kapitalskulden minskat? Vet du det?

Fan vad dött det är här på forumet idag och lite på stan. Ingen firar väl juldagen? Trodde alla skulle stöka!!!

Hur mycket betalar Du i utmätning?!
Alla mina skulder ligger nu för utmätning och dagens saldo är 1.006.500kr !
När ja släppte i våras, så hade ja skulder till ett värde av ca 850tkr... :(

Dröjsmålsräntor är som regel väldigt höga

Av dessa 100.000 som du har betalat Kimsan - Hur mycket har själv skulden, eller kapitalskulden minskat? Vet du det?

Fan vad dött det är här på forumet idag och lite på stan. Ingen firar väl juldagen? Trodde alla skulle stöka!!!

Märkligt sammanträffande. Jag bor på en stor gata i Sthlm och har funderat hela dagen varför det är så folktomt utanför. Juldagen brukar ju vara årets kanske stökigaste kväll, i positiv bemärkelse.

Jag förstår mer och mer varför jag fick inledande. Jag trodde att jag skulle få avslag pga att jag skulle kunna betala inom 15 år. Inser nu med mer kunskap att min skuld på nästan 1,4, 28 olika lån kommer att bli gigantisk med alla räntor.

Min skuld har ökat med 419kr sen den 18/12 :( har nu 864 464kr i skuld.

Märkligt sammanträffande. Jag bor på en stor gata i Sthlm och har funderat hela dagen varför det är så folktomt utanför. Juldagen brukar ju vara årets kanske stökigaste kväll, i positiv bemärkelse.

Så brukar det vara i Skåne med, men idag var det fan jävla ångest. Firade jul i Halland...Hoppades på action i Malmö men nada. Hälften av ställena hade fan stängt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp