Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Stor kram.❤️
Jag har precis fått tillbaka min son och jag vet att efter regn kommer solsken så även för dig.
Förra julen var min första och förhoppningsvis sista julen utan min son.
Tack♥️ hoppet är det sista som överger mig. Min finaste son för honom är jag beredd att ge upp allt..
Önskar dig en lugn och fin jul

Någon som dricker något gott ikväll :D?

Undertecknad var i Helsingör igår och stökade hela dagen. Fan vad Danmark är ett härligt land i min smak!

Någon som dricker något gott ikväll :D?

Undertecknad var i Helsingör igår och stökade hela dagen. Fan vad Danmark är ett härligt land i min smak!

Ja bästa Du... idag firar vi lilljulafton hos min lillasyster & sitter nu & sörplar på en mugg med starkvinsglögg. Värmer gott i kistan... :)
Håller med om Danmark - speciellt Nyhavn ! Där har man suttit många sköna sommardagar/kvällar & avnjutit några glas vin & god mat... :p
God Jul ! :D

Oj oj oj!!
Bor syrran i Malmö också? Inte Kroksbäck eller Holma hoppas jag :D

Där är det fan trevligt! Brukar ibland ta mig dit på sommaren och där i den lilla hamnen äta en räkbaguette! Ett glas vitt vin eller bubbel till. MUMS!!!
Slås bara av ett annat ställe - Kajuteriet i Limhamn!

Fan inte undra på att man alltid levt över sina tillgångar när man är så svag för go dricka och go mat i södra Sveriges dyraste ställen :D

Vet förresten syrran om hela den här soppan du hamnat i ? Vad säger hon?

Jag orkar fan inte traggla det med min släkt, dom är så jävla ekonomiska av sig att dom hade inte fattat.

Vet förresten syrran om hela den här soppan du hamnat i ? Vad säger hon?

Jag orkar fan inte traggla det med min släkt, dom är så jävla ekonomiska av sig att dom hade inte fattat.

Ett bestämt NEJ är svaret på den frågan - mina syskon skulle aldrig förstå. Har 3 syskon...alla med höga universitets utbildningar och ”fina” arbeten och alla lever flott...
Du kan nog förstå varför ja väljer att inget berätta...eller?! :eek:
Jag är det svarta fåret... :)

Håller med Dig om Kajutan - mitt absoluta favvoställe sköna sommarkvällar... :)

Senast ändrad:
Ja bor man i Lomma har man det nog ganska bra ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp