Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vi får se hur den kommande lågkonjukturen kommer slå till mot Lomma...

Jag brukar säga att i mitt liv händer allting.. Hoppas verkligen att år 2019 blir ett bättre år. För år 2018 har varit vidrigt både för mig och min man. Vi sa samma sak förra året men det här året har varit så illa det kan bli tror jag...
Bryr mig egentligen inte om något arv.. Skulle behövt en far när jag var liten nu fick jag honom fast död, en bisarr episod vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jag har inte varit i sitsen, men haft familjemedlemmar som varit frånvarande stora delar av livet av olika anledningar. Även om det så klart känns, så får man försöka tänka att familj är man inte endast för att man är det biologiskt utan främst med de som finns med i ens liv självvalt.

Årets Julklapp - en riktig jävla käftsmäll !!

Sedan KF lanserade ”mina sidor”, där man kan följa sina skulder, så har jag varje morgon loggat in för att se utvecklingen...för att se om/hur skulderna förändras i ”realtid”.
Det sistnämnda verkar ske och även då det har gått för kort tid för att komma med några säkra utspel, så ser jag ett mönster...
Även med löneutmätning om nästan 20tkr/mån, så ökar likväl min totala skuldbörda med ca 1000kr/DAG !!!!!

Detta är helt galet... på ett år, om ovanstående håller i sig, så kommer min skuldbörda ÖKA med 360tkr även med en utmätning om ca 235tkr...

Som sagt, de e för tidigt för att ännu komma med några riktiga slutsatser. Det inser jag, men likväl är detta vad jag har noterat under veckan som gått sedan lanseringen av tjänsten... :(

...men har man de sjukaste lånen gällande räntesatser som jag har, så får man nog skylla sig själv...

Jag har från några lånegivare erhållit mail när inbetalning från KF har ägt rum & från att tidigare ha betalt mellan 1500-2000kr/mån till dessa aktörer, så får dom nu ca 500-600kr/månad...
Det täcker ju på ingalunda villkor deras räntor, så tro fasiken att skulderna ökar.

Vad noterar Ni andra som håller lite koll?!

Då tolkar jag det som att räntorna på ett år är 595000 kr ?
Inbetalning 235000 tusen plus 360000 kr i ökning.

Då tolkar jag det som att räntorna på ett år är 595000 kr ?
Inbetalning 235000 tusen plus 360000 kr i ökning.

Jaaa, som de ser ut just nu, men som sagt, de e enbart baserat på en veckas förändring via ”mina sidor”.
Låter ju helt hutlöst, så ja kan på ingalunda villkor tro att detta kan stämma i förlängningen...
Har du följt Din egen utvecklig via ”mina sidor” eller tas skulderna bort redan vid ”inledande skuldsanering?”

Mina verkar öka 230 kr per dag har dock endast 380,000 där nu, långt ifrån allt

Jaaa, som de ser ut just nu, men som sagt, de e enbart baserat på en veckas förändring via ”mina sidor”.
Låter ju helt hutlöst, så ja kan på ingalunda villkor tro att detta kan stämma i förlängningen...
Har du följt Din egen utvecklig via ”mina sidor” eller tas skulderna bort redan vid ”inledande skuldsanering?”
Vid inledande fryses räntorna.
Fy fan så sjukt rent ut sagt. Nu förstår jag ännu mer varför jag blev insolvent. -:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp