Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det kan inte vara så kul som sambo/make/maka att den man bor med får en kvarstad på sig..

Speciellt om dom inte vet om det.

Har 3 stora sopsäckar med pant som jag helst inte vill ställa mig och panta i matbutiken och se kön växa bakom mig.
Vet att dom har en sån där maskin uppe vid återvinningsstationen där man bara häller i burkarna så räknar maskinen ut hur många det är.

Men får lite olika svar hur dessa fungerar om man vill ha pengar. Måste man ha ett Paypal-konto eller någon app?
Annars kan man få ut panten som en värdecheck att handla mat för i matbutikerna hörde jag.

Någon som använt dessa och kan berätta hur man går tillväga? :)

Har ni sett Squid Game?

Har 3 stora sopsäckar med pant som jag helst inte vill ställa mig och panta i matbutiken och se kön växa bakom mig.
Vet att dom har en sån där maskin uppe vid återvinningsstationen där man bara häller i burkarna så räknar maskinen ut hur många det är.

Men får lite olika svar hur dessa fungerar om man vill ha pengar. Måste man ha ett Paypal-konto eller någon app?
Annars kan man få ut panten som en värdecheck att handla mat för i matbutikerna hörde jag.

Kan du inte ta en säck i taget till mataffären?

Den jag använder kan man få en kod som man får in i en pantapp med och får sedan pengar till kontot

Smart att lägga ner kärnkraften. Tack MP!

Lagt ner och lagt ner. Fakta är att det produceras faktiskt lika mkt kärnkraft nu som på det glada 80-talet… se diagram.

Men håller med om att dessa siffror inte bör minska, snarare öka framåt!!

Bilagor

• A3AF1268-8162-438C-A234-600BD969BAB8.jpeg
    A3AF1268-8162-438C-A234-600BD969BAB8.jpeg
    411.6 KB · Visningar: 3
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp