Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har kommit blod när jag går på toaletten flera veckor. Alltså inte forsat men ändå mycket. Tänkte kan vara bra att kolla upp så jag gjorde en rektoskopi (jävligt obehagligt, fruktansvärt!!) men dom såg inga hemorojder direkt, liten spricka men för att utelsuta cancer/tumör i tarmen så ska jag nu på en koloskopi och vidare analyser.

Som att man inte hade nog med säker att oroa sig för så kommer detta som ett brev på posten... Förhoppningsvis är det ingen tumör/cancer då ska man fan börja värdera tiden, livet och hälsan annorlunda. Detta var en ögonöppnare.

Men naturligtvis påfrestande i ett redan påfrestande och stressigt liv.
Hoppas att det inte är ngt allvarligt! Bra att du kollar upp det.

Har kommit blod när jag går på toaletten flera veckor. Alltså inte forsat men ändå mycket. Tänkte kan vara bra att kolla upp så jag gjorde en rektoskopi (jävligt obehagligt, fruktansvärt!!) men dom såg inga hemorojder direkt, liten spricka men för att utelsuta cancer/tumör i tarmen så ska jag nu på en koloskopi och vidare analyser.

Som att man inte hade nog med säker att oroa sig för så kommer detta som ett brev på posten... Förhoppningsvis är det ingen tumör/cancer då ska man fan börja värdera tiden, livet och hälsan annorlunda. Detta var en ögonöppnare.

Hoppas man inte hittar något värre än hemorrojderna.
Var länge sedan men jag har provat lite olika skopier. Dom får hellre koloskopia än gastroskopia i alla fall..

Hoppas man inte hittar något värre än hemorrojderna.
Var länge sedan men jag har provat lite olika skopier. Dom får hellre koloskopia än gastroskopia i alla fall..

Den här rektoskopin var fruktansvärt. Dels för att hela grejen som sådan är pinsam men sen också själva obehaget.

Gick förhållandevis fort åtminstone.

Koloskopi ska vara liknande men man kör någon kamera och grejer.

Den här rektoskopin var fruktansvärt. Dels för att hela grejen som sådan är pinsam men sen också själva obehaget.

Gick förhållandevis fort åtminstone.

Koloskopi ska vara liknande men man kör någon kamera och grejer.
Rektoskopi är väl några cm/någon decimeter. Koloskopi är upp hela tjocktarmen

Rektoskopi är väl några cm/någon decimeter. Koloskopi är upp hela tjocktarmen

Jag googlade hur processen går till - det borde jag inte ha gjort :D
Hamnade på Flashback b.l.a. och det är minst sagt skräckinjagade berättelser haha.

Så dels är man orolig för vad fan hela undersökningen ska visa men också för undersökningen i sej...

Jag googlade hur processen går till - det borde jag inte ha gjort :D
Hamnade på Flashback b.l.a. och det är minst sagt skräckinjagade berättelser haha.

Så dels är man orolig för vad fan hela undersökningen ska visa men också för undersökningen i sej...
Du kan säkert få något lugnande så blir det inte lika besvärlig dag.

Verkligen tråkigt!
Men bra att du tog tag i det direkt.
Hoppas att allt blir bra. ❤️

Jag tror att det var @Terry_ som gjorde ett inlägg förut om att om vi alla medlemmar skänkte en viss summa så skulle vi kunna hjälpa varandra att bli av med skulder. Problemet blir ju för den som blir "sist i kön", den blir ju bara fattigare. Jag tycker ändå att det är en rolig tanke att leka med. Jag skulle behöva ca 200 av varje medlem här för att bli skuldfri. Jag skulle därefter lätt skänka 1000 spänn i månaden för att hjälpa fler. Finns säkert miljarders fallgropar, och hade jag varit mattesnille hade jag ju inte suttit i skiten.....Men tänk vad härligt att bli hjälpt och sen hjälpa andra!

Jag tror att det var @Terry_ som gjorde ett inlägg förut om att om vi alla medlemmar skänkte en viss summa så skulle vi kunna hjälpa varandra att bli av med skulder. Problemet blir ju för den som blir "sist i kön", den blir ju bara fattigare. Jag tycker ändå att det är en rolig tanke att leka med. Jag skulle behöva ca 200 av varje medlem här för att bli skuldfri. Jag skulle därefter lätt skänka 1000 spänn i månaden för att hjälpa fler. Finns säkert miljarders fallgropar, och hade jag varit mattesnille hade jag ju inte suttit i skiten.....Men tänk vad härligt att bli hjälpt och sen hjälpa andra!
Fin tanke egentligen men är omöjligt att utföra, så många hade inte kunnat betala eller slutat när dem fått sin del av kakan

Senast ändrad:
Gin tanke egentligen men är omöjligt att utföra, så många hade inte kunnat betala eller slutat när dem fått sin del av kakan
Ja antagligen. Plus att det skulle vara svårt att hålla koll på ärliga och oärliga människor som kanske försöker få ordentlig del av kakan flera gånger om. Synd, det hade varit så härligt om det hade fungerat!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp