Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fick precis beskedet att jag måste avliva min hund på fredag. Haft honom i över 10 år, sedan han var en valp.

Kommer aldrig någonsin igen skaffa ett djur. Fy fan känns som att min förälder dött. Kan inte förklara hur ledsen jag är :(

Det är första hunden jag haft :( Men vill inte att han ska lida heller.
Lider så mycket med dig och din vän. Har det senaste året förlorat två fyrbenta familjemedlemmar och det är så fruktansvärt. Alla tankar till er <3:'(<3

Tack så jättemycket. Idag hände det, imorse. Jag kramade och pussade honom hela vägen ifrån att vi gick in till Veterinären tills han fick andra sprutan. Pratade med honom hela tiden. Det värsta är nu att se hans koppel, hans säng, en full påse med hans rasmat. Fy fan alltså. Van att höra tassarna. Fruktansvärt, han var lite till åren kommen men 2-3 år till borde han levt tycker jag. Han led inte iallafall och hade lite mer än 10 fantastiska år.

Det är nog inte färdighöjt med räntan heller va? Bör väl bli 0.25% nästa gång känns det som.

Det kan det säkert bli, men framförallt är det ju lite trist att de mål som kommer in nu pga betalningsfastställelse (inte betalat bolånen) är för folk som inte betalat bolån typ i höstas eller framåt nyår..

Tack så jättemycket. Idag hände det, imorse. Jag kramade och pussade honom hela vägen ifrån att vi gick in till Veterinären tills han fick andra sprutan. Pratade med honom hela tiden. Det värsta är nu att se hans koppel, hans säng, en full påse med hans rasmat. Fy fan alltså. Van att höra tassarna. Fruktansvärt, han var lite till åren kommen men 2-3 år till borde han levt tycker jag. Han led inte iallafall och hade lite mer än 10 fantastiska år.
Beklagar Blir så påmind. Det gör så ont. Kunde aldrig plocka undan deras saker på en gång utan de stod framme ett bra tag.
Nu har vi en 2-årig liten bustjej som jag hoppas ska ha många år kvar.

Loreen hästlängder bättre än de andra bidragen. :cool:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp