- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Stämmer bra, tog ut mina sparade pengar innan kfm gjorde utmätning på mina konton.
Varför hade du fått för dig att kfm skulle göra en koll just precis nu då..?
Stämmer bra, tog ut mina sparade pengar innan kfm gjorde utmätning på mina konton.
För kfm har skickat mig papper om löneutmätning som jag fyllt i förra veckan via deras e-tjänst.Varför hade du fått för dig att kfm skulle göra en koll just precis nu då..?
För kfm har skickat mig papper om löneutmätning som jag fyllt i förra veckan via deras e-tjänst.
Beror på om bankerna vill släppa de tidigare eller ej. Skatteverket har inte med saken att göra då de redan är skickat iväg filerna till bankerna.Kan vi utgå ifrån att skatten kommer tidigare än befarat kanske?
Skatteverket har ju redan skickat iväg pengarna ifrån sig.

Det ser verkligen kört ut för mig pga Aasa Kredit inkom med ränte uppgifterna försent... Ingen utbetalning av skatteåterbäringen för mig i natt heller... OM jag bara hade haft bättre koll... Känner mig verkligen helt knäckt![]()
Ring Skattemyndigheten idag.Det ser verkligen kört ut för mig pga Aasa Kredit inkom med ränte uppgifterna försent... Ingen utbetalning av skatteåterbäringen för mig i natt heller... OM jag bara hade haft bättre koll... Känner mig verkligen helt knäckt![]()
Samma för mig.Nu ser jag skatteåterbetalningen på mitt lönekonto men de är ännu inte disponibla kanske i eftermiddag![]()