Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Helt förtvivlad är bara förnamnet !!! Fick precis veta av Skatteverkaet att pga. Aasa Kredit som jag har lån hos inte skickade in kontrolluppgifter för 2017 förrän nu 2018-03-22, så kommer jag inte få utbetalning av min återbäring förrän i juni... :(
Då har Du väldigt dålig koll. När man får deklarationen så kollar man väl om alla har skickat in kontrolluppgifterna

Det var väl ett jävla onödigt inlägg. På detta forumet stöttar och hjälper vi varandra!

Tack finaste "Släpptallt"... men visst har han väll rätt i sakfrågan, men nä, det hjälper inte att sparka på någon som redan "ligger"... :( för just nu rinner bara mina tårar och här sitter jag på jobb...

Tack finaste "Släpptallt"... men visst har han väll rätt i sakfrågan, men nä, det hjälper inte att sparka på någon som redan "ligger"... :( för just nu rinner bara mina tårar och här sitter jag på jobb...
Det är inte så lätt att hålla reda på alla om man har många lån, kan undertecknad instämma med. Tycker verkligen synd om dej.

Man får bortse från sakfrågan ibland och ge stöd. Vi behöver ingen som sparkar nedåt i den situation vi sitter i.

Då har Du väldigt dålig koll. När man får deklarationen så kollar man väl om alla har skickat in kontrolluppgifterna
Nu är det ju faktiskt Aasa kredit som inte följt reglerna och lämnat uppgifterna i tid. Tyvärr blir det bara sämre och sämre på denna front. Resultatet för Kimsan72 hade väl blivit detsamma om hen ändrat själv i sin deklaration?

Då gäller det samma sak för mig. Skickade in min deklaration den 20e mars. Såg förra veckan att Aasa kredit lagt till någon fjantsumma till ränta och att det gjorts ändringar i min deklaration.
Stämmer detta att man inte får återbäringen nu trots att man skickade in det den 20e vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu är det ju faktiskt Aasa kredit som inte följt reglerna och lämnat uppgifterna i tid. Tyvärr blir det bara sämre och sämre på denna front. Resultatet för Kimsan72 hade väl blivit detsamma om hen ändrat själv i sin deklaration?

Ja, dessvärre är det ju så... och man har ju hela tiden utgått från att så länge man inte "själv" gör några ändringar/tillägg i deklarationen och den inte tas ut för särskild genomgång, så ska man kunna känna sig rätt säker på att få utbetalt nu i april. Inte någonstans har jag kunnat utläsa att utbetalningen stoppas om nya ränte uppgifter inkommer, men det kanske jag borde förstå... Själv arbetar jag med fastigheter inte deklarationer, så jag har inte varit insatt i detta... :(

Fått höra samma sak, detta hände min sambo.
Helt jävla sanslöst.

Då gäller det samma sak för mig. Skickade in min deklaration den 20e mars. Såg förra veckan att Aasa kredit lagt till någon fjantsumma till ränta och att det gjorts ändringar i min deklaration.
Stämmer detta att man inte får återbäringen nu trots att man skickade in det den 20e vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag ringde Skatteverket i förmiddags för att jag inte såg någon utbetalning utförd från mitt skattekonto och det var dessvärre svaret jag fick att eftersom Aasa Kredit inkommit med ränte uppgifter så här sent, så sker ingen utbetalning av skatteåterbäringen nu i april... :( Jag är oxå helt förtvivlad... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp