Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Dum fråga men har du gjort några ändringar i deklarationen, reseavdrag eller så?

Inga ändringar... Jag godkände deklarationen den 20:e... Jag har hela tiden sett i appen att deklarationen var mottagen av Skatteverket den dagen...

Jag trodde att dom enbart gjorde EN körning gällande de som skall få utbetalt nu i april, dvs. den körning som uppenbarligen gjordes i natt...
Jag vet ju inte men som Lize skrev så borde det ju nästan låsa systemen om allt skickas på samma gång. Tyvärr har jag inget bättre svar eller kunskap.

Jag vet ju inte men som Lize skrev så borde det ju nästan låsa systemen om allt skickas på samma gång. Tyvärr har jag inget bättre svar eller kunskap.

Jag tror att Lize menade utskicket till kivra...att just det skulle ske i omgångar precis som när själva deklarationen skickades ut...
men självklart kan ingen veta 100%... ´just därför undrade jag om fler inte hade fått utbetalt när man loggade in i själva appen. Tack likväl för Dina svar :)

...men precis, men hos mig står det den senaste bokförda transaktionen var 2017-04-01, dvs. förra årets utbetlning... :(
Ok, då är de nog inte klara med dina uppgifter ännu, du får kolla imorgon igen (de har körningar varje vardagsnatt).

Jag tror att Lize menade utskicket till kivra...att just det skulle ske i omgångar precis som när själva deklarationen skickades ut...
men självklart kan ingen veta 100%... ´just därför undrade jag om fler inte hade fått utbetalt när man loggade in i själva appen. Tack likväl för Dina svar :)
Jag menade alltsammans, inte bara Kivra, utan även utbetalningarna.

Om Ni har lån hos Aasa Kredit, så pga. att dom INTE skickade in kontroll uppgifter till Skatteverket förrän nu den 22:a mars, så kommer vi INTE att få vår skatteåterbäring nu i början av april... Detta meddelade Skatteverket mig JUST NU...
Jag är verkligen HELT förtvivlad !!!!!!

Senast ändrad:
Jag menade alltsammans, inte bara Kivra, utan även utbetalningarna.

Helt förtvivlad är bara förnamnet !!! Fick precis veta av Skatteverkaet att pga. Aasa Kredit som jag har lån hos inte skickade in kontrolluppgifter för 2017 förrän nu 2018-03-22, så kommer jag inte få utbetalning av min återbäring förrän i juni... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp