Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Först och främst vill jag bara skriva att jag är inte så kunnig när det gäller KF och vad dem går efter för riktlinjer osv.. men jag blev så besviken..
Jag skulle få min skatteåterbäring nu på Tors eller fre.. jag har ännu inte fått något utmätningsbrev från KF och jag hoppades att jag skulle få mina pengar.
Men det såg jag idag på min slutgiltiga skatt att det hade gått direkt till kfm..
Jag blev så ledsen :,( trodde verkligen att jag skulle få pengarna innan dem började dra på min lön.. tycker man iaf kunde fått någon information att pengarna kommer gå till KF, detta slog undan benen på mig rejält.. :,(

Ni som har elaka kommentarer att skriva om hur dum jag är som tror jag skulle få min skatteåterbäring och att jag får skylla mig själv osv.. jag vet redan detta.
Jag blev bara så besviken.. :(

Tråkigt att höra, lider med dig.

När hade du som sista datum att betala din "Skuld att betala"?

Jag har en skuld som ska vara inbetald imorgon och sedan ytterligare en den 5e. Är sjukt stirrig över återbäringen. Hade så gärna fått den innan utmätning börjar.

Mina pengar som gick till KF automatiskt trots att min skuldsanering vunnit laga kraft, kommer troligen utbetalas till mig från KF med automatik enligt min handläggare som jag nyss pratat med.. Nån som vet ungefär hur lång tid det kan ta.?? Blir så ledsen for jag behöver verkligen pengarna denna vecka :-/

Har också fått skattebeskedet i Kivra och ser på Skatteverket (skattekonto) att pengarna är utbetalda till KFM, vilket är helt i sin ordning. Ni som inte fått besked ännu får nog det inom de närmsta dagarna, tror att Skatteverket måste "pytsa" ut beskeden efter någon bestämd ordning eftersom datasystemen skulle braka samman annars.

...men Lize, om jag loggar in på mitt skattekonto så står där likväl "Saldo 0kr", vilket känns lite märkligt. Känns ju som att Skatteverket inte ämnar betala ut min återbäring vid detta tillfälle. :(

Det innebär Kimsan72 att skatteverket "släppt" pengarna och att dom är på väg antingen till dig eller till KFm om man har skulder där.

Det står nämligen likadant hos mig :)

...men Lize, om jag loggar in på mitt skattekonto så står där likväl "Saldo 0kr", vilket känns lite märkligt. Känns ju som att Skatteverket inte ämnar betala ut min återbäring vid detta tillfälle. :(
Det står saldo 0 kr på mitt också men under saldot står ”senast bokförda transaktioner” där det finns mer info om utbetalning.

Saldo står också 0 för mej, titta under "senast bokförda transaktioner" längre ner; där står det för mej "2018-04-01 utbetalning" och så belopp.

Saldo står också 0 för mej, titta under "senast bokförda transaktioner" längre ner; där står det för mej "2018-04-01 utbetalning" och så belopp.

...men precis, men hos mig står det den senaste bokförda transaktionen var 2017-04-01, dvs. förra årets utbetlning... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp