Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Vad märkligt... När jag loggar in på Skatteverkets hemsida, så finns det inget beslut på mig ännu... inga pengar utbetalda till mitt skattekonto :(

Har du skuld hos kfm lär den betalas direkt med skattepengarna?

Ja jag har 700kr kvar på löneutmätingen och dom har kronofogden tagit från skatte återbäringen fick ja besked om nu på morgonen...Resten av skatte återbäringen ska gå till o betala bort inkasso skulder o 3 betalnings förelägganden...sen stor handla mat o tänka upp bilen så man kan åka till jobbet... puh haha

Kan Ni alla se Er slutliga skatt om Ni loggar in på Skatteverkets sida!?!? För på mig finns det INGET beslut... :(

Senast ändrad:
Kan Ni alla se Er slutliga skatt om Ni loggar in på Skatteverkets sida!?!? För på mig finns det beslut... :(

Jag loggade precis in på skatte kontot o där står det det beloppet ja ska få tillbaka...men ring skatteverket o fråga?:/

Jag har med fått mail och när jag loggar in på skatteverkets konto står det att pengarna är utbetalda.

Fick mejl från Skatteverket i natt och när jag nyss loggade in på mitt Skattekonto står det att pengarna betalades ut 2018-04-01 och att det kan ta upp till 3 arbetsdagar innan de är disponibla.

Har också fått skattebeskedet i Kivra och ser på Skatteverket (skattekonto) att pengarna är utbetalda till KFM, vilket är helt i sin ordning. Ni som inte fått besked ännu får nog det inom de närmsta dagarna, tror att Skatteverket måste "pytsa" ut beskeden efter någon bestämd ordning eftersom datasystemen skulle braka samman annars.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp