- Meddelanden
- 90
- Mottagna reaktioner
- 71
- Poäng
- 207
Mycket bra!
Har du koll så inget inkassobolag ligger och långtidsbevakar och har utslag och så? Är tyvärr inte ovanligt att det ligget sånt kvar som dom skickar in när allt annat är klar.. Vissa bolag/sökande är värre än andra
Jag vågar inte säga att jag har full koll, men ut från vad jag vet finns det inget. Har varit i kontakt med all dom stora, och dom flesta mindre inkassobolag för å kolla att det inte finns nåt kvar. Om det skulle dyka upp nåt, så får jag hantera det när det händer.
För er som frågar hur mycke skulder det var, när utmätningen började hadde jag noll koll på totalen, men har fått koll under dom åren det har pågått. Om det er nåt man lärar av utmätning er det å ha koll på hur mycke pengar man har och hur mycke som försvinner ut.
Jag har betalat totalt rätt under 800 000 i utmätning. Fick frågan för några år sedan av Kronofogden om jag hadde funderat på å ansöka om sanering, men då hadde jag fått såpass koll at jag visste det ville vara klart om 5-6 år oavsätt, så det var inte någon poäng då.
. Och du kan aldrig få ut mindre än 14346:- , är du sjuk tex så får KF mindre pengar än 11075:-