- Meddelanden
- 22 633
- Mottagna reaktioner
- 16 056
- Poäng
- 10 747
259% effektiv ränta?![]()
Jag vet inte men jag lånade 6000 och betalade tillbaka 6060
259% effektiv ränta?![]()
Men inte nu väl? Är det från denna månaden eller från längre fram? Blir vansinnig om dom nu helt plötsligt tycker upp hos UC imorgon.

Jag spärrade mig för två år sedan och betalade av hela skulden... Men nu ser jag att krediten finns kvar på kreddy så en spärr betyder inte en avslutad kredit...
Men mitt betyg gick ifrån 3.6 till 2.8 men vet inte om.det var för att jag hade betalat ner en annan kredit till under 50% av beloppet 14500/30000 eller att jag fick 20 000 outnyttjat av credway.. Tänkte ta ett stort samlingslån i sommar och är osäker om jag ska låta krediten vara kvar?
Tror inte att en outnyttjad kredit på credway ses som något positivt då det är ett välkänt snabbkredit långivare men jag vet inte. Hade ni låtit krediten varit kvar?

Om du hade tänkt att nolla din andra kredit innan du ska ta ett lån skulle jag avsluta Credway innan.Jag spärrade mig för två år sedan och betalade av hela skulden... Men nu ser jag att krediten finns kvar på kreddy så en spärr betyder inte en avslutad kredit...
Men mitt betyg gick ifrån 3.6 till 2.8 men vet inte om.det var för att jag hade betalat ner en annan kredit till under 50% av beloppet 14500/30000 eller att jag fick 20 000 outnyttjat av credway.. Tänkte ta ett stort samlingslån i sommar och är osäker om jag ska låta krediten vara kvar?
Tror inte att en outnyttjad kredit på credway ses som något positivt då det är ett välkänt snabbkredit långivare men jag vet inte. Hade ni låtit krediten varit kvar?
Jo precis. Deras eget fel och dem som förlorar på detDet idioterna inte fattar är att det är dom som förlorar på detta och inte vi när dom säger att man är spärrad 3 år...