Har tyvärr ett gäng som synsBeror på hur många andra krediter du har.

Alla borde avsluta sina krediter hos dom så att dom kan konka hårt. Jävla monopolisterNu har även trådstartaren gjort sin plikt och betalat skiten hos Credway och ringt och avslutat krediten. Uppmanar alla att göra samma sak. Det är fan i mig nästintill en plikt, likt det är att rösta i EU-valet
Kundtjänst hävdar att de är ”tvungna” att rapportera in till UC pga samarbetet med Rebilla. Kan någon som är mer insatt än mig, förklara om det de säger stämmer? Är inte rapportering till UC, högst frivilligt?
Kundtjänst hävdar att de är ”tvungna” att rapportera in till UC pga samarbetet med Rebilla. Kan någon som är mer insatt än mig, förklara om det de säger stämmer? Är inte rapportering till UC, högst frivilligt?
vilka dårar straffad för att man inte vill ha dessa skitkrediterRingde precis för att avsluta min kredit, fick då till svars ”Om du väljer att avsluta din kredit så blir du spärrad i 3år” Ångrar att jag inte sa att de kunde spärra mig på livstid! Försöka tvinga sina kunder på de viset...! Skit företag!