Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Försök logga in på ditt Credwaykonto. Om krediten fortfarande finns där och då inte får ett felmeddelande så är inte krediten avslutad.

Bra tänkt, ska testa, ringde och sa upp idag och kvinnan jag pratade med lät allt annat än glad, ändå höll jag trevlig glad ton. Dialogen typ:

- jag vill säga upp min kredit
- då avslutar jag den och så är den avslutat tre år sen
- Toppen, tack, det går inte att släcka den för gott?

:)

Nice :)

Bilagor

• Screenshot_20190624-113949.jpg
    Screenshot_20190624-113949.jpg
    299.4 KB · Visningar: 234
Bra tänkt, ska testa, ringde och sa upp idag och kvinnan jag pratade med lät allt annat än glad, ändå höll jag trevlig glad ton. Dialogen typ:

- jag vill säga upp min kredit
- då avslutar jag den och så är den avslutat tre år sen
- Toppen, tack, det går inte att släcka den för gott?

:)
Så sa dom till mig första ggn också. Men nu ligger ändå beviljad kredit kvar. Inlogg ser ut som ditt

Försök logga in på ditt Credwaykonto. Om krediten fortfarande finns där och då inte får ett felmeddelande så är inte krediten avslutad.

Jag kan inte logga in. Testade nu för säkerhets skull, men provade även då i mitten av maj när jag sade upp krediten. Kontot är avslutat, men de rapporterar tydligen in krediten till UC ändå.

Sa ochså upp min kredit hos dom , de sa att jag är spärrad 3 år .. som om det vore jag som förlora på det eller vad ..

Haha, Janne!
Är det inte hög tid att du registrerar dig här på forumet och kommer in i värmen på riktigt :D?

Vill passa på att ge en enormt stor tumme ner för credway och deras lika kassa systersidor. Jag hade en gammal betalningsanmärkning som gick ut nu i maj. Tydligen baserar dom sina beslut på gamla synder eftersom jag blev nekad lån där. För en anmärkning som alltså inte finns kvar. Men de har sett att jag haft en förr pga en gammal ansökning. Känns stabilt att de för nån sorts jäkla dossier på en.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp