Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credway - kan komma att synas hos UC?

Credway är bra, men gäller att rensa det om man inte vill att det ska hamna på UC innan sista varje månad.

Hej!

Är det någon som lyckats låna igen hos dem sedan man avslutat kreditkontot hos dem?
Är man fortfarande spärrad under tre år för nya ansökningar?

Märkte idag creedway togs bort ifrån min uc och avslutad trots jag har 3000 kvar hos dom.

Står även på min UC att Credway är en avslutad kredit, från och med 29 februari. Den var nollad, men jag har inte själv avslutat den. Upptäckte detta nyss. När jag loggar in på Credway står det att krediten är kvar och går att plocka ut.

Hej, ja den försvann från minuc med uppdateringen trots att jag har 20.000 beviljat hos dem dock inte använt på ett tag men den var nollad där även på ucn tidigare

Hej, ja den försvann från minuc med uppdateringen trots att jag har 20.000 beviljat hos dem dock inte använt på ett tag men den var nollad där även på ucn tidigare
Då är det samma som för mig. Tyvärr dök ju betalkoll upp istället....mister man en står dig tusen åter, typ. Men varför står Credway som avslutad undrar jag, tydligen inte för alla medlemmar här?Den får gärna fortsätta stå som avslutad, vore konstigt om den plötsligt blev aktiv igen av sig själv om jag inte använder den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp