Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Creditstar lån nyligen

Jag har creditstar sen några veckor tillbaka men för mig erbjuds ingen höjning. Står då tydligt att om man redan har ett lån måste det först avslutas innan man ansöker om annat. Finns ju ingen ansökan om höjning ens? Bara ny ansökan om lån?

Jag har creditstar sen några veckor tillbaka men för mig erbjuds ingen höjning. Står då tydligt att om man redan har ett lån måste det först avslutas innan man ansöker om annat. Finns ju ingen ansökan om höjning ens? Bara ny ansökan om lån?
Ja, du måste betala in allting först. Sen får du efter ett tag prova att ansöka på nytt och se om du blir beviljad ett högre belopp den gången helt enkelt.

Nyfikenhet, hur lång tid tog det innan de ringde upp efter ni skickat in ansökan? Känns som desto längre tid det tar desto större chans är det att de är avslag?
och vad är de går mest efter? Har någon fått creditstar med jätte dåligt bisnode ? Men de ser på banken att du tjänar över 20 tusen k månaden osv

Jag måste faktiskt berömma Creditstar. Efter fått avslag i 2 år så fick jag helt plötsligt 10.000 i lån. Smidigt att betala och man kan även skjuts upp ifall det krisar. Allt sker med trustly.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp