- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hur gick det?Min fru kommer från Ungern hon har inte träffat sin familj på över 1 år och resan är bokad... det är därför!
Hur gick det?Min fru kommer från Ungern hon har inte träffat sin familj på över 1 år och resan är bokad... det är därför!
Ett tips är att inte chansa. Creditstar är ytterst oseriösa och dessutom är det inte en garanti när man betalar in ett belopp att man får höjning.Undra också om man kan höja om man betalar in hela beloppet som är kvar? Har cirka 7k kvar och hade 10k från början
Har du provat?Ett tips är att inte chansa. Creditstar är ytterst oseriösa och dessutom är det inte en garanti när man betalar in ett belopp att man får höjning.
Ja, du måste betala in allting först. Sen får du efter ett tag prova att ansöka på nytt och se om du blir beviljad ett högre belopp den gången helt enkelt.Jag har creditstar sen några veckor tillbaka men för mig erbjuds ingen höjning. Står då tydligt att om man redan har ett lån måste det först avslutas innan man ansöker om annat. Finns ju ingen ansökan om höjning ens? Bara ny ansökan om lån?
Nej. Har haft Creditstar en gång men skötte inte betalningarna så jag kunde inte låna om på nytt. Men handläggarna har ganska tydligt beskrivit processen, så då får man ju utgå från att det är så.Har du provat?
När ansökte du och när fick du svar?Jag måste faktiskt berömma Creditstar. Efter fått avslag i 2 år så fick jag helt plötsligt 10.000 i lån. Smidigt att betala och man kan även skjuts upp ifall det krisar. Allt sker med trustly.